Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) S3 quattro (2014.04-2020.10) 300km » DRA5641 delco remy automotive europe
wybrany samochód: 
Audi A3 Kabriolet (8v7, 8ve) S3 Quattro (2014.04-2020.10) 300km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator, Light duty Europe Reman DRA5641 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRA5641 Alternator, Light duty Europe Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
delco remy DRA5641

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

DA6751

numer części:

DRA5641

Koła pasowe:z kołem pasowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:45
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG371
Bracket: Slot 45 on 11
Status produktu: Normal
Koła pasowe:z kołem pasowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:45
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG371
Bracket: Slot 45 on 11
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Light duty Europe Reman DRA5641 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 54.89 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DRA5641 FIAT PANDA/LANCIA Y10
numery OEM:
FIAT      20222615
FIAT      46207933
FIAT      46231657
FIAT      5999868
FIAT      5999869
FIAT      71780081
LANCIA      46231657
LANCIA      46231660
LANCIA      5999868
LANCIA      5999869
LANCIA      7565832
LANCIA      7683167
LANCIA      77305410
LANCIA      77347411
zamienniki:
71-0147
brak
KAGER
8EL 725 754-001
brak
HELLA
8EL 731 712-001
brak
HELLA
19025785
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
436118
brak
VALEO
19025791
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Zastosowanie Alternator, Light duty Europe Reman DRA5641 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.