Sonda lambda | Sonda planarna |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 5012759349540 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda ES10797-12B1 DELPHI
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
1618E6, 1618Z6, 162870, 16287S, 16289V, 1628AA, 1628HN, 1628KN, 1628KY, 1628NY, 1628HT, 467780, 96229975, 96284480, 9628448080, 96356573, 96359785, 9635978580
1618E6, 1618Z6, 16287S, 16289V, 1628AA, 1628HN, 1628KN, 1628KY, 1628NY, 1628HT, 1929XH, 467780, 96229975, 96284480, 9628448080, 96356573, 96359785, 96362545
9635978580
96359785, 963597858, 9635978580
9635978580
CITROËN | 1618.E6 | |
CITROËN | 1618.Z6 | |
CITROËN | 1628.7S | |
CITROËN | 1628.9V | |
CITROËN | 1628.AA | |
CITROËN | 1628.HN | |
CITROËN | 1628.KN | |
CITROËN | 1628.KY | |
CITROËN | 1628.NY | |
CITROËN | 1628HT | |
CITROËN | 1929.XH | |
CITROËN | 4677.80 | |
CITROËN | 96229975 | |
CITROËN | 96284480 | |
CITROËN | 9628448080 | |
CITROËN | 96356573 | |
CITROËN | 96359785 | |
CITROËN | 96362545 | |
FIAT | 96359785 | |
FIAT | 963597858 | |
FIAT | 9635978580 | |
LANCIA | 9635978580 | |
PEUGEOT | 1618.E6 | |
PEUGEOT | 1618.Z6 | |
PEUGEOT | 1628.70 | |
PEUGEOT | 1628.7S | |
PEUGEOT | 1628.9V | |
PEUGEOT | 1628.AA | |
PEUGEOT | 1628.HN | |
PEUGEOT | 1628.KN | |
PEUGEOT | 1628.KY | |
PEUGEOT | 1628.NY | |
PEUGEOT | 1628HT | |
PEUGEOT | 4677.80 | |
PEUGEOT | 96229975 | |
PEUGEOT | 96284480 | |
PEUGEOT | 9628448080 | |
PEUGEOT | 96356573 | |
PEUGEOT | 96359785 | |
PEUGEOT | 9635978580 | |
RENAULT | 9635 978 580 |
Zastosowanie Sonda lambda ES10797-12B1 DELPHI w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda ES10797-12B1 DELPHI:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.