
| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Wymiar gwintu | 18x1,5 |
| Kształt obudowy wtyczki | kanciasty |
| Długość przewodu [mm] | 400 |
| Ilość przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 630 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Wersja | ZR PLANAR |
| Ciężar [kg] | 0,137 |
| Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| nr EAN | 4046001420702 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda, Original VEMO Quality V42-76-0004 VEMO
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X
1628HN, 467780, 96229975, 9635978580, 96359785
1628HN, 467780, 96229975
9635978580
9635978580, 963597858
9635978580
| CITROËN | 1628 HN | |
| CITROËN | 1628.HN | |
| CITROËN | 4677 80 | |
| CITROËN | 4677.80 | |
| CITROËN | 96 229 975 | |
| FIAT | 96 359 785 80 | |
| FIAT | 963 5978 58 | |
| LANCIA | 96 359 785 80 | |
| PEUGEOT | 1628 HN | |
| PEUGEOT | 1628.HN | |
| PEUGEOT | 4677.80 | |
| PEUGEOT | 96 229 975 | |
| PEUGEOT | 96 35 978 580 | |
| PEUGEOT | 96 359 785 | |
| RENAULT | 96 35 978 580 |
Zastosowanie Sonda lambda, Original VEMO Quality V42-76-0004 VEMO w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda, Original VEMO Quality V42-76-0004 VEMO:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.