| Liczba przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 540 |
| nr EAN | 087295103784 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 0378 NGK
| ALFA ROMEO | 96 35 978 580 | |
| CITROËN | 1628 HN | |
| CITROËN | 96 229 975 | |
| CITROËN | 96 359 785 | |
| FIAT | 96 35 978 580 | |
| LANCIA | 96 35 978 580 | |
| PEUGEOT | 1628 HN | |
| PEUGEOT | 96 229 975 | |
| PEUGEOT | 96 359 785 | |
| RENAULT | 96 35 978 580 | |
| DACIA | 96 35 978 580 | |
| FERRARI | 96 35 978 580 | |
| MASERATI | 96 35 978 580 |
Zastosowanie Sonda lambda 0378 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 0378 NGK:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.