
| Napięcie [V] | 11 |
| Zbieżność stożka | 120 |
| Wymiar gwintu | M10x1.25 |
| Opór [Ohm] | 0,5 |
| Długość całkowita [mm] | 81 |
| Rozmiar klucza | 12 |
| Masa [g] | 28 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 1 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 1,5 |
| nr EAN | 8717613053904 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa DG-626 DENSO
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
1961149
110650W801, 1106565N00, 1106565N01, 110657F400
| FORD | 1961149 | |
| ISUZU | 5-8610-1642-0 | |
| NISSAN | 11065-0W801 | |
| NISSAN | 11065-65N00 | |
| NISSAN | 11065-65N01 | |
| NISSAN | 11065-7F400 |
Zastosowanie Świeca żarowa DG-626 DENSO w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa DG-626 DENSO:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.