Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Mitsubishi LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.8 4WD (C37V) (1989.03-1990.12) 86km » OP 624 filtron wix
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Iii Station Wagon (c1_v, C3_v) 1.8 4wd (c37v) (1989.03-1990.12) 86km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OP 624 FILTRON WIX

    Ocena:
5/5 (183 ocen)
numer części:

OP 624

dostawca:

FILTRON WIX

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz zaworem nadciśnieniowym
Wysokość [mm]99,5
Wymiar gwintuM 20 X 1.5
średnica zewnętrzna [mm]75
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OP 624 FILTRON WIX

numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Filtr oleju OP 624 FILTRON WIX w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OP 624 FILTRON WIX:

Pawel, Szczurowa
2021-04-06
 5/5
ok.
Andrzej, warszawa
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Wrocław
2022-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Witaszyce
2020-05-17
 5/5
Przy zakupach wybieram zawsze producenta filtron teraz kupiłem OE 648/4 i sprawuje się całkiem okej
Mariusz, Burzenin
2020-02-25
 5/5
Na forach polecali producenta filtron
Rafał, Wołomin
2020-03-23
 5/5
Kupuję w tym sklepie od wielu lat zawsze wszystko najlepszym w porządku
Aszot, Wólka Kosowska
2022-04-13
 5/5
Super.
GRZEGORZ, MIKOŁAJKI
2021-02-10
 5/5
kupuję filtron, nigdy nie było z nimi problemu
Maciej, Mielec
2023-10-06
 5/5
Wszystko w porządku. POLECAM.
Rafał, Warszawa
2024-06-10
 5/5
Super. Wszystko Ok.
Robert, Żary
2021-03-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sebastian, Grabowiec
2020-11-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Serock
2020-02-16
 5/5
Polecam zakupy u tego dostawcy nigdy się nie zawiodłem
Artur, Smardy Dolne
2021-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zbigniew, Łódź
2022-04-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Bydgoszcz
2023-09-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wojciech, Warszawa
2021-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomek, Latchorzew
2022-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aszot, Wólka Kosowska
2023-04-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sebastian, Daszewice
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zbigniew, Marklowice
2021-11-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Rybno
2024-03-19
 5/5
Dobre filtry
Paweł, Bóbrka
2021-10-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tadeusz, Ząbki
2023-03-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Włodzimierz, Piaseczno
2023-12-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Szypliszki
2024-06-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zbyszko, Wschowa
2024-01-15
 5/5
ok
Janusz, Ząbki
2021-11-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Warszawa
2021-05-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Mirzec
2020-02-02
 5/5
Bardzo dobrze wykonany filtr. Polecam wszystkim

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.