Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OP 572 filtron wix

Filtr oleju OP 572 FILTRON WIX

OP 572 Filtr oleju FILTRON WIX
16.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 4.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (183 ocen)
numer części:

OP 572

dostawca:

FILTRON WIX

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Wysokość [mm] 73
Wymiar gwintu 3/4-16 UNF
średnica zewnętrzna [mm] 69
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 62
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 55
nr EAN 5904608005724

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OP 572 FILTRON WIX

Filtr oleju pasuje do: CITROEN C1, C1 II DAIHATSU CHARMANT GEELY CK, MR LEXUS CT PEUGEOT 107, 108 SUZUKI SWACE TOYOTA ALLION I, ALLION II, ALTEZZA, AURIS, AVENSIS, AYGO 1.0-2.4D 02.78-

Filtr oleju OP 572 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

DAIHATSU

SIRION, CUORE V, YRV, CUORE VI, COPEN, EXTOL, TERIOS

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Filtr oleju OP 572 producenta FILTRON WIX

TOYOTA

0892202003, 0892202005, 1560013011, 1560013050, 1560013051, 1560016020, 1560101010, 1560113010, 1560113011, 1560113051, 1651083011, 9008091034, 9008091045, 9008091058, 9091503001, 9091510001, 9091510003, 9091591058, 90915CA003, 90915TA001, 90915YZZA3, 90915YZZC3, 90915YZZC7, 90915YZZE1, 90915YZZJ1

DAIHATSU

1150101610, 1560113010, 1560113011, 1560187104, 1560187109, 1560187109000

CITROËN

1109AZ, 1109Y4, 1611540380, 1613181380, 1616399880

PEUGEOT

1109AZ, 1109Y3, 1613181380, 1616399880

numery OEM:
CITROËN      1109 AZ
CITROËN      1109 Y4
CITROËN      16 115 403 80
CITROËN      16 131 813 80
CITROËN      16 163 998 80
DAIHATSU      11501-01610
DAIHATSU      15601-13010
DAIHATSU      15601-13011
DAIHATSU      15601-87104
DAIHATSU      15601-87109
DAIHATSU      15601-87109-000
FORD      5010 292
FORD      5012 645
PEUGEOT      1109 AZ
PEUGEOT      1109 Y3
PEUGEOT      16 131 813 80
PEUGEOT      16 163 998 80
TOYOTA      08922-02003
TOYOTA      08922-02005
TOYOTA      15600-13011
TOYOTA      15600-13050
TOYOTA      15600-13051
TOYOTA      15600-16020
TOYOTA      15601-01010
TOYOTA      15601-13010
TOYOTA      15601-13011
TOYOTA      15601-13051
TOYOTA      16510-83011
TOYOTA      90080-91034
TOYOTA      90080-91045
TOYOTA      90080-91058
TOYOTA      90915-03001
TOYOTA      90915-10001
TOYOTA      90915-10003
TOYOTA      90915-91058
TOYOTA      90915-CA003
TOYOTA      90915-TA001
TOYOTA      90915-YZZA3
TOYOTA      90915-YZZC3
TOYOTA      90915-YZZC7
TOYOTA      90915-YZZE1
TOYOTA      90915-YZZJ1
GEELY      1136000118
GEELY      E020800005

Zastosowanie Filtr oleju OP 572 FILTRON WIX w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OP 572 FILTRON WIX:

GRZEGORZ, MIKOŁAJKI
2021-02-10
 5/5
kupuję filtron, nigdy nie było z nimi problemu
Agata, Warszawa
2023-07-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Romuald, Kielce
2020-08-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Kraków
2020-07-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Knurów
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Laski k/Warszawy
2021-12-15
 5/5
ok
Andrzej, Gdansk
2023-11-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Otwock
2021-07-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Będzin
2023-02-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Radzymin
2021-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2024-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tadeusz, Ząbki
2023-03-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Koronowo
2020-08-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Szypliszki
2024-06-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Milanówek
2022-12-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Kliniska Wlk.
2019-11-04
 5/5
Zakup filtra filtron OE 648/5 wykonany z polecenia mechanika
SEBASTIAN, JELENIA GÓRA
2022-07-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Serock
2020-02-16
 5/5
Wahałem się przed zakupem OP 643/3 producenta to ale wszystko jest w porządku
Jacek, Bydgoszcz
2023-09-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
kamil, Opole
2021-05-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zbigniew, Marklowice
2021-11-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Wołomin
2020-01-19
 5/5
Kupione i zamontowane sprawuje się dobrze
Grzegorz, Dąb Polski
2023-12-20
 5/5
wszystko zgodne z opisem..
Jarosław, Koronowo
2023-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Rajszew
2024-11-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, WARSZAWA
2024-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aszot, Wólka Kosowska
2023-04-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dawid, Bielsko-Biała
2023-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Warszawa
2021-05-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.