Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Volvo V70 III (135) 1.6 DRIVe / D2 (2011.04-2015.12) 114km » RX429826A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Volvo V70 Iii (135) 1.6 Drive / D2 (2011.04-2015.12) 114km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX429826A0 FTE automotive GmbH

RX429826A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

    Ocena:
numer części:

RX429826A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]42
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałAluminium
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyATE
parzyste numery artykułówRX429825A0
nr EAN4028569499789
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
RKS8633050 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8815015 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8999002 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX429826A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX429826A0 MERCEDES W212 E200 CGI 184KM 09-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      002 420 26 83
MERCEDES-BENZ      A 002 420 26 83
zamienniki:
DC73823
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
13012133198
brak
SBS
11.9426-9990.2
brak
ATE
38159300
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX429826A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.