Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mazda CX-5 (KF) 2.2 D AWD (KF4W2) (2017.05-???) 175km » RX519810A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Mazda Cx-5 (kf) 2.2 D Awd (kf4w2) (2017.05-???) 175km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX519810A0 FTE automotive GmbH

RX519810A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX519810A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]51
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałŻeliwo
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyAISIN
parzyste numery artykułówRX519811A0
nr EAN4028569489957
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
RKS8652001 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8852002 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8952001 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX519810A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX519810A0
numery OEM:
SUZUKI      55100-70A00
SUZUKI      55100-70A00-000
SUZUKI      55100-70A01
SUZUKI      55100-70A01-000
SUZUKI      55100-70A02
SUZUKI      55100-70A02-000
SUZUKI      55100-70A03
SUZUKI      55100-70A03-000
SUZUKI      55100-80010
SUZUKI      55100-80010-000
zamienniki:
PF11325
brak
LPR
J3218018
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
342374
brak
KAWE
38109900
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX519810A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.