Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mitsubishi CARISMA sedan (DA_) 2.0 16V GT EVO VI/VII (1999.11-2006.06) 280km » 8AC 355 388-131 hella
wybrany samochód: 
Mitsubishi Carisma Sedan (da_) 2.0 16v Gt Evo Vi/vii (1999.11-2006.06) 280km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 8AC 355 388-131 HELLA

8AC 355 388-131 Zacisk hamulca HELLA

    Ocena:
numery handlowe:

AC8813

numer części:

8AC 355 388-131

dostawca:

HELLA

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]48
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
System hamulcowyBOSCH
parzyste numery artykułów8AC 355 388-141
Techniczny numer informacyjnyAC8813
nr EAN4082300417937
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 8AC 355 388-131 HELLA

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
CITROËN      4400K5
CITROËN      441045
PEUGEOT      4400K5
PEUGEOT      441045
zamienniki:
0 986 47A 138
brak
BOSCH
PF10319
brak
LPR
1301211993
brak
SBS
342876
brak
KAWE
38107200
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca 8AC 355 388-131 HELLA w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.