Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Toyota AVENSIS Kombi (_T22_) 2.0 VVT-i (AZT220_, AZT220R) (2000.10-2003.02) 150km » 8AC 355 389-021 hella
wybrany samochód: 
Toyota Avensis Kombi (_t22_) 2.0 Vvt-i (azt220_, Azt220r) (2000.10-2003.02) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 8AC 355 389-021 HELLA

8AC 355 389-021 Zacisk hamulca HELLA

    Ocena:
numery handlowe:

AC8902

numer części:

8AC 355 389-021

dostawca:

HELLA

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
otwór Ø [mm]54
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
System hamulcowyATE
parzyste numery artykułów8AC 355 389-011
Techniczny numer informacyjnyAC8902
nr EAN4082300418828
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 8AC 355 389-021 HELLA

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
FORD      1630040
FORD      5023230
FORD      6090942
FORD      6121621
FORD      6121702
FORD      6130040
FORD      6130489
FORD      6130492
FORD      6143447
FORD      6187159
FORD      6187313
FORD      6189159
FORD      6197106
FORD      81AB2L231EB
FORD      82AB2L231DC
FORD      82AB2L232DA
FORD      88AB2L231BA
FORD      88AB2L232CA

Zastosowanie Zacisk hamulca 8AC 355 389-021 HELLA w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.