Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Fiat DUCATO Platforma / podwozie (244_) 2.0 (2002.04-2006.07) 110km » 8AC 355 390-001 hella
wybrany samochód: 
Fiat Ducato Platforma / Podwozie (244_) 2.0 (2002.04-2006.07) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 8AC 355 390-001 HELLA

8AC 355 390-001 Zacisk hamulca HELLA

    Ocena:
numery handlowe:

AC9000

numer części:

8AC 355 390-001

dostawca:

HELLA

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]54
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
MateriałŻeliwo szare
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
System hamulcowySUMITOMO
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]18
parzyste numery artykułów8AC 355 389-991
Techniczny numer informacyjnyAC9000
nr EAN4082300419801
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 8AC 355 390-001 HELLA

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
MITSUBISHI      MB928425
zamienniki:
LC7498
brak
DELPHI
ADC44824
brak
BLUE PRINT
PF11292
brak
LPR
0 986 47B 380
brak
BOSCH
1301213042
brak
SBS
342307
brak
KAWE
38138900
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca 8AC 355 390-001 HELLA w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.