Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Renault MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 1.9 dCi (2005.05-2007.02) 131km » 329193J jurid
wybrany samochód: 
Renault Megane Ii Coupé-cabriolet (em0/1_) 1.9 Dci (2005.05-2007.02) 131km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy 329193J JURID

329193J Bęben hamulcowy JURID
jurid 329193J
Bęben hamulcowy 329193J
329193J

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

100928, 329193B, 329193J

numer części:

329193J

producent:

JURID

Status produktu: Artykuł wychodzący
Ciężar [kg]13,88
otwór Ø [mm]142
Średnica bębna hamulcowego280
Śr. zewn. bębna ham. [mm]318
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]282
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]75,6
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm]131,9
Ilość otworów6
Ø rozmieszczenia otworów [mm]180
Rodzaj połączeniaPudełko
Średnica otworu flanszy [mm]142
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez pierścienia nadajnika impulsów ABS
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łożyska koła
Długość opakowania [cm]32
Szerokość opakowania [cm]32
Wysokość opakowania [cm]14
nr EAN3306435052636
Status produktu: Artykuł wychodzący

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy 329193J JURID

Bęben hamulcowy tył
numery OEM:
DAF      1778308
FORD      1778308
FORD      6198026
FORD      92VB1126B1A
FORD      92VB1126BA
FORD      92VB1126R01
FORD      92VB1126RD

Zastosowanie Bęben hamulcowy 329193J JURID w samochodach:

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.