Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Volvo FH III 420 (2020-???) 420km » 9963237 kamoka
wybrany samochód: 
Volvo Fh Iii 420 (2020-???) 420km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9963237 KAMOKA

9963237 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA KAMOKA
kamoka 9963237
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9963237
9963237
kamoka 9963237 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

9963237

dostawca:

KAMOKA

Strona zabudowy:Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 74
Wymiar gwintu: FM14x1.5R
Zbieżność stożka: 1/10
Wymiar stożka [mm]: 10,8
Status produktu: Normal
Strona zabudowy:Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 74
Wymiar gwintu: FM14x1.5R
Zbieżność stożka: 1/10
Wymiar stożka [mm]: 10,8
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9963237 KAMOKA

numery OEM:
AUDI      811 419 812 A
AUDI      811419812A
AUDI      8A0 419 812
AUDI      8A0419812
VOLKSWAGEN      811 419 812 A
VOLKSWAGEN      811419812A
VOLKSWAGEN      8A0 419 812
VOLKSWAGEN      8A0419812

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9963237 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9963237 KAMOKA:

Iaroslav, Haderslev
2022-10-20
 5/5
Wiesław, Niechobrz
2023-03-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Kalinowo
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Henryk,
2021-03-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Kalinowo
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Iaroslav, Haderslev
2022-10-20
 5/5

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.