Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 55.0377 lauber

Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0377 LAUBER

55.0377 Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz LAUBER
lauber 55.0377
Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0377
312.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

55.0377

producent:

LAUBER

Gwarancja2 lata gwarancji
Tryb pracyHydrauliczny
Gwintowana złączka16mm Hose Connection
Technika połączeńM16 X 1.5mm (Female)
Koła pasoweZ kołem pasowym wielorowkowym
Liczba rowków6
Średnica koła pasowego [mm]137
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Ze zbiornikiem wyrównującym
Ograniczenia producentaSAGINAW
Cisnienie [bar]100
Ilość żeber6
EAN1600002611298
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0377 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: PEUGEOT 206 1.1-1.6 08.98-

Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0377 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0377 producenta LAUBER

PEUGEOT

4007V5, 9631411580, 9632252880

numery OEM:
PEUGEOT      4007 V5
PEUGEOT      4007V5
PEUGEOT      96 31 411 580
PEUGEOT      96 322 528 80
PEUGEOT      9631411580
PEUGEOT      9632252880
GREAT WALL      PI0262
zamienniki:
53927
brak
SPIDAN
53671
brak
SPIDAN
15-0137
brak
ELSTOCK
15-0198
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0377 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0377 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.