Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Volvo V60 I (155) T2 (2015.10-2017.03) 122km » 1061 lpr
wybrany samochód: 
Volvo V60 I (155) T2 (2015.10-2017.03) 122km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1061 LPR

1061 Pompa hamulcowa LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1061, P30117

numer części:

1061

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Otwór Ø 2 [mm]20,64
Otwór Ø 1 [mm]23,81
System hamulcowyATE
MateriałAluminium
Wymiar gwintu10 x 1 (1)
Wymiar gwintu12 x 1 (1)
nr EAN8032928001595
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1061 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm/20,64mm) pasuje do: BMW 3 (E36), Z3 (E36) 1.6-3.0 09.90-06.03
numery OEM:
BMW      1160616
BMW      1163551
BMW      1163711
BMW      34311163551
BMW      34311163711

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1061 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1061 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.