| Moment dokręcenia od [Nm] | 10 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 12 |
| Napięcie [V] | 11 |
| Długość całkowita [mm] | 84,5 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 10 |
| nr EAN | 8001063543390 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 062407101312 MAGNETI MARELLI
| CITROËN | 5962 4L | |
| HONDA | 12291P5TG00 | |
| HONDA | 12291P5TG02 | |
| PEUGEOT | 5962 4L | |
| RENAULT | 77 00 100 586 | |
| RENAULT | 77 00 858 208 | |
| RENAULT | 77 00 861 906 | |
| RENAULT | 7700100586 | |
| RENAULT | 7700858208 | |
| RENAULT | 7700860796 | |
| RENAULT | 7700861906 | |
| ROVER | NCC 1000 50 | |
| ROVER | NCC 100050 | |
| ROVER | NCC 100050 L | |
| ROVER | NCC100050 | |
| VOLVO | 30862690 |
Zastosowanie Świeca żarowa 062407101312 MAGNETI MARELLI w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.