
| Napięcie [V] | 11 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1.00 |
| nr EAN | 5050100000665 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa HDS355 DELPHI
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE
CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback
DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2
MG TF, MG ZR, MG ZS, MG ZS Hatchback, MG ZT, MG ZT- T, MG X-POWER
7700100568, 7700100586, 7700860796, 7700861906
NCC100050, NCC100050L
NCC100050, NCC100050L
| RENAULT | 7700 100 568 | |
| RENAULT | 7700 100 586 | |
| RENAULT | 7700 860 796 | |
| RENAULT | 7700 861 906 | |
| ROVER | NCC100050 | |
| ROVER | NCC100050L | |
| VOLVO | 30862690 | |
| LAND ROVER | NCC100050 | |
| LAND ROVER | NCC100050L |
Zastosowanie Świeca żarowa HDS355 DELPHI w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.