| Moment dokręcenia do [Nm] | 15 |
| Natężenie prądu [A] | 10 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 10 |
| Technika połączeń | M4 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 2,5 |
| Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
| Kąt nachylenia | 63 |
| Napięcie [V] | 11 |
| Długość 1 [mm] | 46 |
| Długość 2 [mm] | 24 |
| Długość całkowita [mm] | 85,4 |
| Wymiar gwintu | M10X1 |
| Rozmiar klucza | 10 |
| Czas nagrzewania [min] | 7 |
| nr EAN | 8001063230634 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 062503901304 MAGNETI MARELLI
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
7700100586, 7700858208, 8671004893
30862690
| PEUGEOT | 5962 4L | |
| RENAULT | 77 00 100 586 | |
| RENAULT | 77 00 858 208 | |
| RENAULT | 8671004893 | |
| ROVER | NCC 1000 50 | |
| ROVER | NNC 1000 50 L | |
| VOLVO | 30862690 |
Zastosowanie Świeca żarowa 062503901304 MAGNETI MARELLI w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.