Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Mitsubishi LANCER V (CB_A, CD_A, CE_A) 1.3 (CB1A) (1992.06-1995.02) 75km » L2701 monroe
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer V (cb_a, Cd_a, Ce_a) 1.3 (cb1a) (1992.06-1995.02) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza L2701 MONROE

L2701 Sworzeń wahacza MONROE
monroe L2701
Sworzeń wahacza L2701
L2701
monroe L2701 Sworzeń wahacza
Sworzeń wahacza L2701 monroe
Sworzeń wahacza L2701 monroe

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

L2701

producent:

MONROE

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]0,550
Długość opakowania [cm]14,5
Szerokość opakowania [cm]9,5
Wysokość opakowania [cm]5
nr EAN5412096266324
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza L2701 MONROE

Sworzeń wahacza przód L/P (dół/zewnątrz przód) pasuje do: VOLVO 440, 460, 480 1.6-2.0 04.86-12.96
numery OEM:
VOLVO      3410519
VOLVO      3465482

Zastosowanie Sworzeń wahacza L2701 MONROE w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.