Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A6 C5 (4B2, 4B4) 3.7 quattro (1999.03-2005.01) 260km » G1-098 optimal
wybrany samochód: 
Audi A6 C5 (4b2, 4b4) 3.7 Quattro (1999.03-2005.01) 260km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-098 OPTIMAL

G1-098 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego OPTIMAL
36.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:2 szt. wysyłka Środa
:1 szt. wysyłka Piątek

    Ocena:
numery handlowe:

G4-022

numer części:

G1-098

dostawca:

OPTIMAL

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyz obu stron
Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]85
Wymiar stożka [mm]10,8
Gwint zewn. 1 [mm]M10 x 1,25 RHT M
Gwint zewn. 2 [mm]M12 x 1,50 LHT M
nr EAN4031185910989
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-098 OPTIMAL

KOŃCÓWKA DR OPTIMAL G1-098 L=P ZEWN MERCEDES 190
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0003384310
MERCEDES-BENZ      0003384510
MERCEDES-BENZ      0003386010
MERCEDES-BENZ      0003386210
MERCEDES-BENZ      A0003384310
MERCEDES-BENZ      A0003384510
MERCEDES-BENZ      A0003386010
MERCEDES-BENZ      A0003386210

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-098 OPTIMAL w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.