| Sonda lambda | ogrzewana |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 200 |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| nr EAN | 4028977573453 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 7.02604.03.0 PIERBURG
| ALFA ROMEO | 60537650 | |
| ALFA ROMEO | 60808457 | |
| AUDI | 034 906 265 C | |
| BMW | 11 78 1 286 638 | |
| BMW | 11 78 1 716 156 | |
| CITROËN | 1628 A4 | |
| CITROËN | 91 540 672 | |
| FIAT | 7654221 | |
| FORD | 3898281 | |
| JAGUAR | AGU 1870 | |
| LANCIA | 7654221 | |
| MAZDA | B6DC-18-861 | |
| MERCEDES-BENZ | 009 542 43 17 | |
| MERCEDES-BENZ | A 009 542 43 17 | |
| NISSAN | 22691 0W00 | |
| OPEL | 25172610 | |
| OPEL | 8 55 300 | |
| OPEL | 8 55 304 | |
| OPEL | 8 55 327 | |
| OPEL | 8 55 338 | |
| OPEL | 90448458 | |
| OPEL | 90510147 | |
| PEUGEOT | 1628 A4 | |
| PORSCHE | 928 606 128 01 | |
| RENAULT | 77 00 864 987 | |
| SAAB | 855306 | |
| SAAB | 855338 | |
| SEAT | 034 906 265 C | |
| SUBARU | 22690 AA370 | |
| TOYOTA | 89465 69015 | |
| TOYOTA | 89465 69085 | |
| VAUXHALL | 8 55 327 | |
| VAUXHALL | 8 55 338 | |
| VOLVO | 3462685 | |
| VOLVO | 3531251 1 | |
| VOLVO | 6842910 | |
| VOLKSWAGEN | 034 906 265 C | |
| HYUNDAI | 39210 22100 | |
| KIA | 0K9A5-18-861 |
Zastosowanie Sonda lambda 7.02604.03.0 PIERBURG w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.