| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 400 |
| nr EAN | 4028977585999 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 7.02604.12.0 PIERBURG
| CITROËN | 1618 48 | |
| CITROËN | 1618 Z7 | |
| CITROËN | 1628 HR | |
| CITROËN | 9663278880 | |
| OPEL | 8 55 408 | |
| OPEL | 93180669 | |
| PEUGEOT | 1618 48 | |
| PEUGEOT | 1618 Z7 | |
| PEUGEOT | 1628 HR | |
| PEUGEOT | 9663278880 | |
| VAUXHALL | 8 55 408 | |
| VAUXHALL | 93 180 669 |
Zastosowanie Sonda lambda 7.02604.12.0 PIERBURG w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.