Sonda lambda | ogrzewana |
Napięcie [V] | 12 |
Ilość połączeń | 4 |
Długość przewodu [mm] | 770 |
nr EAN | 4028977709449 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 7.05270.67.0 PIERBURG
FORD | 1 367 825 | |
FORD | 1451966 | |
FORD | 1490335 | |
FORD | 6G9N 9G444 LA | |
FORD | 6G9N-9G444-ZA | |
FORD | 6M51-9G444-AB | |
SAAB | 4570909 | |
VOLVO | 30637016 | |
VOLVO | 30637520 | |
VOLVO | 30637521 | |
VOLVO | 30637837 | |
VOLVO | 30650109 | |
VOLVO | 30774570 | |
VOLVO | 8631668 | |
VOLVO | 8642230 | |
VOLVO | 8670131 | |
VOLVO | 8692769 | |
VOLVO | 9186934 | |
VOLVO | 9458188 | |
VOLVO | 9497345 | |
VOLVO | 9497347 |
Zastosowanie Sonda lambda 7.05270.67.0 PIERBURG w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.