Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » sonda lambda » 7.05271.21.0 pierburg

Sonda lambda 7.05271.21.0 PIERBURG

7.05271.21.0 Sonda lambda PIERBURG

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

7.05271.21.0

producent:

PIERBURG

Sonda lambda ogrzewana
Napięcie [V] 12
Ilość połączeń 4
Długość przewodu [mm] 1250
nr EAN 4028977709982

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 7.05271.21.0 PIERBURG

Sonda lambda (liczba przewodów 4, 1250mm) pasuje do: AUDI A3, A4 B5, A4 B6, A4 B7, A6 C5, SEAT LEON, TOLEDO II, SKODA OCTAVIA I, VW BORA, BORA I, CALIFORNIA T4 CAMPER, GOLF IV 1.4-4.2 11.94-12.07
numery OEM:
AUDI      023 906 262
AUDI      058 906 265 B
AUDI      06A 906 262 AC
AUDI      06A 906 262 AK
AUDI      06A 906 262 AL
AUDI      06A 906 265 R
AUDI      06C 906 265 C
AUDI      077 906 262 B
SEAT      023 906 262
SEAT      058 906 265 B
SEAT      06A 906 262 AK
SEAT      06A 906 262 AL
SEAT      06C 906 265 C
SEAT      077 906 262 B
SKODA      023 906 262
SKODA      058 906 265 B
SKODA      06A 906 262 AK
SKODA      06A 906 262 AL
SKODA      06C 906 265 C
SKODA      077 906 262 B
VOLKSWAGEN      023 906 262
VOLKSWAGEN      058 906 265 B
VOLKSWAGEN      06A 906 262 AC
VOLKSWAGEN      06A 906 262 AK
VOLKSWAGEN      06A 906 262 AL
VOLKSWAGEN      06A 906 265 R
VOLKSWAGEN      06C 906 265 C
VOLKSWAGEN      077 906 262 B

Zastosowanie Sonda lambda 7.05271.21.0 PIERBURG w samochodach:

Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.