Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo (2010.06-???) 500km » DB4275 trw
wybrany samochód: 
Porsche Cayenne (92a) 4.8 Turbo (2010.06-???) 500km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy DB4275 TRW

DB4275 Bęben hamulcowy TRW
trw DB4275
Bęben hamulcowy DB4275
DB4275
trw DB4275 Bęben hamulcowy
Bęben hamulcowy DB4275 trw
Bęben hamulcowy DB4275 trw
146.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 6.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: >10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4275

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Średnica bębna hamulcowego203
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]44,5
Ilość otworów4
Ø rozmieszczenia otworów [mm]108
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]204
nr EAN3322937279937
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4275 TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: FORD FOCUS I, FOCUS I/KOMBI 1.4-2.0 10.98-03.05
numery OEM:
FORD      3049844
FORD      4145506
FORD      4154689
FORD      4186874
FORD      98AB-1113-BE
FORD      98AB-1113-BG
SSANGYONG      4145506

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4275 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4275 TRW:

JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze
Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.