Długość [mm] | 540 |
Liczba przewodów | 4 |
nr EAN | 4103590940278 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda A2C59513176Z VDO
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA
000016288Z, 00001628AA, 00001628HT, 00001628KN, 00001628LP, 16288Z, 1628AA, 1628HT, 1628KN, 1628LP
000016288Z, 000016289A, 00001628AA, 00001628CP, 00001628HT, 00001628KN, 00001628LP, 00001628YK, 16288Z, 16289A, 1628AA, 1628CP, 1628HT, 1628KN, 1628LP, 1628YK
9135664
CITROËN | 000016288Z | |
CITROËN | 00001628AA | |
CITROËN | 00001628HT | |
CITROËN | 00001628KN | |
CITROËN | 00001628LP | |
CITROËN | 16288Z | |
CITROËN | 1628AA | |
CITROËN | 1628HT | |
CITROËN | 1628KN | |
CITROËN | 1628LP | |
PEUGEOT | 000016288Z | |
PEUGEOT | 000016289A | |
PEUGEOT | 00001628AA | |
PEUGEOT | 00001628CP | |
PEUGEOT | 00001628HT | |
PEUGEOT | 00001628KN | |
PEUGEOT | 00001628LP | |
PEUGEOT | 00001628YK | |
PEUGEOT | 16288Z | |
PEUGEOT | 16289A | |
PEUGEOT | 1628AA | |
PEUGEOT | 1628CP | |
PEUGEOT | 1628HT | |
PEUGEOT | 1628KN | |
PEUGEOT | 1628LP | |
PEUGEOT | 1628YK | |
VOLVO | 9135664 |
Zastosowanie Sonda lambda A2C59513176Z VDO w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.