
| Kod silnika | NFP (EC5) |
| Długość 1 [mm] | 42,00 |
| Długość 2 [mm] | 22,00 |
| Długość 3 [mm] | 45,00 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 70 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym |
| nr EAN | 5901259403770 |

| Długość 1 [mm] | 42,00 |
| Długość 2 [mm] | 21,50 |
| Długość 3 [mm] | 46,00 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 90 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym |
| nr EAN | 5901259404104 |

| Długość 1 [mm] | 43,00 |
| Długość 2 [mm] | 22,00 |
| Długość 3 [mm] | 45,00 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym |
| nr EAN | 5901259406078 |

| Długość 1 [mm] | 42,00 |
| Długość 2 [mm] | 22,00 |
| Długość 3 [mm] | 46,00 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 80 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym |
| nr EAN | 5901259443677 |

| Kod silnika | NFP (EC5) |
| Długość 1 [mm] | 43,00 |
| Długość 2 [mm] | 22,50 |
| Długość 3 [mm] | 46,00 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 70 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym |
| nr EAN | 5901259465426 |

| Kod silnika | NFP (EC5) |
| Długość 1 [mm] | 43,00 |
| Długość 2 [mm] | 22,00 |
| Długość 3 [mm] | 45,50 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 70 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym |
| nr EAN | 5902129023722 |

| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 80 |
| Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
| Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
| Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 42 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielofunkcyjnym |
| Liczba rowków | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 49 |
| Zacisk | B1+(M8) |
| Zacisk | L |
| Zacisk | DFM |
| ID wykonania wtyczki | PL72 |
| Długość [mm] | 166 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
| nr EAN | 4047024613867 |

| zastosowanie dla poj. z alternatorem o prądzie ładowania [A] | 80 |
| zastosowanie dla poj. z alternatorem o prądzie ładowania [A] | 90 |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 90 |
| Jakość | OE |
| Ilość żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 49 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielofunkcyjnym |
| Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
| Nowa część | |
| nr EAN | 8717613019870 |

| Prąd ładowania alternatora [A] | 90 |
| Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ø koła pasowego [mm] | 49 |
| Ilość żeber | 6 |
| Zacisk | M8 B+ |
| ID wykonania wtyczki | L-DFM Plug 129 |
| Ciężar netto [kg] | 5,1 |
| Otwór Ø 1 [mm] | 10 |
| nr EAN | 5704651037518 |

| Prąd ładowania alternatora [A] | 80 |
| Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
| Napięcie [V] | 14 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielofunkcyjnym |
| Ø koła pasowego [mm] | 49 |
| Ilość żeber | 6 |
| Zacisk | M8 B+ |
| ID wykonania wtyczki | L-DFM Plug 129 |
| Ciężar netto [kg] | 5,1 |
| Otwór Ø 1 [mm] | 10 |
| nr EAN | 5704651039024 |

| Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
| Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ø koła pasowego [mm] | 55 |
| Ilość żeber | 6 |
| Zacisk | M8 |
| Ciężar netto [kg] | 6,2 |
| Otwór Ø 1 [mm] | 10 |
| nr EAN | 5704651039109 |

| TECDOC-Nr silnika | 28573 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 70 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym |
| Ø koła pasowego [mm] | 54 |
| nr EAN | 8001063686981 |

| TECDOC-Nr silnika | 28573 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym |
| Ø koła pasowego [mm] | 53 |
| nr EAN | 8001063813875 |



| Kod silnika | EC5 |
| Typ skrzyni biegów | AT6,MA5 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 5-biegowa |
| Rodzaj skrzyni biegów | dla automatyki skrzyni 6-biegowej |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z/bez klimatyzacji |
| Nowa część | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 125 |
| Rodzaj mocowania | Mocowanie 4-punktowe |
| Pozycja / stopień | L 40 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
| Ilość żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 57,5 |
| Złącze / klema | bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
| Ciężar [kg] | 6,2 |
| nr EAN | 3276424395214 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii alternator do Citroën C-ELYSEE (DD_) 1.6 VTi 115 (DDNFP0, DDNFP6, DDNFP9).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Citroën C-ELYSEE (DD_) 1.6 VTi 115 (DDNFP0, DDNFP6, DDNFP9) produkowanego od 2012.11
Jeżeli twój Citroën dysponuje silnikiem o mocy 115 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak zestaw rozrządu, skraplacz klimatyzacji, klocki hamulcowe, filtr powietrza
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii alternator do Citroën C-ELYSEE (DD_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na alternator do Citroën C-ELYSEE (DD_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Citroën z rocznika od 2012.11, i mocy silnika 115 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025