Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » układ zapłonowy Volkswagen GOLF VI (5K1) » czujnik prędkości obrotowej i położenia Volkswagen GOLF VI (5K1)

czujnik prędkości obrotowej i położenia do VOLKSWAGEN GOLF VI (5K1)

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN GOLF VI (5K1):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
nr EAN 3165143933978
Ilość podłączonych styków 3
alternatywny zestaw naprawczy Harness: 9001-935
nr EAN 5012759376942
Długość przewodu [mm] 215
Ilość połączeń 3
Opór od [Ohm] 900
nr EAN 5012759455630
Kolor czarny
Długość przewodu [mm] 190
Ciężar [kg] 0,060
Opór [Ohm] 900
Ilość połączeń 3
Głębokość zabudowy [mm] 24
nr EAN 8053379054336
Długość [mm] 215
Szerokość [mm] 55,0
Grubość [mm] 15,0
Ilość połączeń 4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z czujnikiem temperatury
Ciężar [kg] 0,03
dla numeru OE 02E 927 321 C
nr EAN 4027816443513
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość połączeń 3
Odpowiada części oryginalnej w kolorze czarny
Oznaczenie koloru jasnoniebieski
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
nr EAN 4082300243666
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Liczba otworów do mocowania 1
Napięcie znamionowe [V] 12
Opór [Ohm] 900
Ilość biegunów 3
Długość przewodu [mm] 215
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Tolerancja [%] 10
nr EAN 4082300163827
Numer seryjny K8800120
nr EAN 5901159269391
nr EAN 5907558581812
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Opór [Ohm] 900
Głębokość zabudowy [mm] 24
Długość przewodu [mm] 215
Ilość biegunów 3
nr EAN 4040074498750
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki owalny
nr EAN 4010326813075
Napięcie [V] 12
Długość [mm] 220
Ciężar [kg] 0,10
Tryb pracy elektryczny
Długość [mm] 215
Szerokość [mm] 55,0
Grubość [mm] 15,0
Ilość połączeń 4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z czujnikiem temperatury
nr EAN 4044688443519
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Ilość biegunów 3
Napięcie [V] 12
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Opór [Ohm] 900
Ciężar [kg] 0,07
nr EAN 3276422540197
Wyświetlanie od 1 do 17 (z 17 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujnik prędkości obrotowej i położenia

Czujnik prędkości obrotowej wału korbowego i położenia wałka rozrządu

 

Czujnik obrotów wału korbowego jest ważnym elementem w samochodzie. Jest to urządzenie, które mierzy ilość obrotów wału korbowego w silniku. Jest ono niezbędne do prawidłowej pracy silnika, ponieważ umożliwia kontrolę ilości paliwa, która jest wtryskiwana do cylindrów. Czujnik obrotów wału korbowego jest zazwyczaj zainstalowany na głowicy silnika. Składa się z czujnika Halla, który wykrywa zmiany pola magnetycznego wywołane przez obroty wału korbowego. Informacje, które są przekazywane przez czujnik, są wykorzystywane przez system komputerowy w celu określenia ilości paliwa, które powinno być wtryskiwane do cylindrów.

Czujnik obrotów wału korbowego jest bardzo ważnym elementem, ponieważ odpowiada za odpowiednią ilość paliwa w silniku. Jeśli czujnik nie działa prawidłowo, może to spowodować problemy z pracą silnika, takie jak nierówna praca, obniżone osiągi lub nawet awarię. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać czujnik obrotów wału korbowego i wymieniać go, jeśli zajdzie taka potrzeba. Czujnik obrotów wału korbowego jest ważnym elementem w samochodzie, który ma zapewnić jego prawidłową pracę. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać czujnik i wymieniać go, jeśli jest to konieczne.

C
zujnik wałka rozrządu to ważny element systemu zapłonowego w samochodzie. Jego zadaniem jest monitorowanie położenia wałka rozrządu w silniku, aby zapewnić, że zapłon jest wykonywany w odpowiednim momencie. Czujnik wałka rozrządu jest zazwyczaj umieszczony w kole zamachowym silnika lub w kole magnesowym. Składa się z czujnika magnetycznego, który reaguje na zmiany pola magnetycznego wytwarzanego przez magnesy umieszczone na wałku rozrządu.

Czujnik wysyła sygnał elektryczny do sterownika silnika, który wykorzystuje informacje do sterowania zapłonem. Kiedy czujnik wałka rozrządu ulega awarii, sygnał elektryczny nie jest wysyłany do sterownika silnika, co może skutkować nieprawidłowym zapłonem i zmniejszeniem wydajności silnika. Oznaki uszkodzenia czujnika wałka rozrządu to m.in. nierówna praca silnika, spadek mocy, dymienie z wydechu, szarpanie podczas jazdy i niskie ciśnienie oleju. Aby naprawić uszkodzony czujnik wałka rozrządu, należy wymienić go na nowy. Należy zwrócić szczególną uwagę na dokładne dopasowanie czujnika do silnika, aby zapewnić prawidłową pracę. Następnie należy skalibrować czujnik, aby zapewnić prawidłowe działanie. Czujnik wałka rozrządu jest ważnym elementem systemu zapłonowego w samochodzie. Jego regularna konserwacja i wymiana na czas są kluczem do prawidłowej pracy silnika.