
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Dostępne MAPP-Code | |
| nr EAN | 4006633423403 |

| Zakres temperatury od [°C] | -40 |
| Zakres temperatury do [°C] | 130 |
| nr EAN | 3165143957813 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
| System tworzenia mieszanki paliwowej | Wtrysk bezpośredni |
| nr EAN | 4047025095105 |

| nr EAN | 4047025606776 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona niskiego ciśnienia |
| System tworzenia mieszanki paliwowej | Wtrysk do kolektora ssącego / wtrysk bezpośredni |
| nr EAN | 4047025608909 |

| nr EAN | 4047025618403 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 540 |
| nr EAN | 4047023094759 |

| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379056699 |

| Sonda lambda | Sonda lambda |
| Długość przewodu [mm] | 560 |
| Liczba przewodów | 4 |
| nr EAN | 8053379073672 |

| Strona zabudowy | z przodu i z tyłu |
| Kolor | czarny |
| Kształt | ustawiony pod kątem |
| Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Cecha chemiczna | lakierowalny |
| Ilość połączeń | 3 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8053379158072 |

| nr EAN | 8012510080641 |

| Długość przewodu [mm] | 570 |
| Ilość przewodów | 4 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 10.8235 |
| nr EAN | 8012510054048 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | szary |
| nr EAN | 8435050617694 |

| Grubość [mm] | 72,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 44,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 142,0 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 112 |
| Rodzaj łożyska | Łożysko toczne kulkowe |
| Ciężar [kg] | 1,55 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| nr EAN | 4027816459965 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,041 |
| dla numeru OE | 06J 906 051 F |
| nr EAN | 4054224718841 |

| Sposób montażu | wciśnięty |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Kolor | czarny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300290851 |

| zaprogramowany | |
| Moment dokręcenia [Nm] | 4 |
| nr EAN | 4082300771190 |

| Sposób montażu | Bagnet |
| Sprawdź numer OE | |
| dla numeru OE | 8K0 907 659 A |
| Ilość biegunów | 3 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny / szary |
| nr EAN | 4082300785579 |

| nr EAN | 8001063737164 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałami dodatkowymi |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym łożyskiem koła |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem nadajnika impulsów ABS |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 62 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 61 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 102 |
| Szerokość [mm] | 40,5 |
| Ilość otworów | 4 |
| Rodzaj łożyska | Łożysko kulkowe |
| nr EAN | 4040074019160 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik piezoelektryczny |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074313275 |

| Powierzchnia | zagruntowany |
| Ciężar netto [g] | 30 |
| nr EAN | 5902048924988 |

| Strona zabudowy | z tyłu |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 5902048924537 |

| Strona zabudowy | z przodu i z tyłu |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 5902048924476 |

| Ciężar netto [g] | 3498 |
| nr EAN | 5902048063441 |

| Ciężar netto [g] | 1845 |
| nr EAN | 5902048064929 |

| Moment dokręcenia [Nm] | 8 |
| Sposób montażu | przykręcany |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z wpustem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z zaworami |
| dopuszczalna prędkość maksymalna [km/h] | 250 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Zakres częstotliwości [MHz] | 433 |
| Kolor zaworu | czarny |
| Kolor zaworu | srebrny |

| Napięcie [V] | 12 |
| Strona zabudowy | z przodu i z tyłu |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Kształt | ustawiony pod kątem |
| Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |

| Grubość [mm] | 72,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 44,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 142,0 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 112 |
| Rodzaj łożyska | Łożysko toczne kulkowe |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| nr EAN | 4044688459961 |

| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 112 |
| Felga, ilość otworów | 5 |
| Ilość na oś | 2 |
| Średnica otworu centrującego [mm] | 68 |
| Ilość zębów | 42 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 142 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025