
| średnica zewnętrzna [mm] | 37,0 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100 |
| Ilość zębów | 21 |
| Ilość otworów | 4 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Ciężar [kg] | 1,446 |
| dla numeru OE | 82 00 208 332 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| nr EAN | 4027816093213 |

| Liczba przewodów | 1 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 80000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165143342275 |

| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Sonda lambda | nieogrzewany |
| nr EAN | 5012759387344 |

| Długość przewodu [mm] | 450 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 250 |
| nr EAN | 5012759376928 |

| Długość przewodu [mm] | 450 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 250 |
| nr EAN | 5012759376904 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 689604101803 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Masa [g] | 95 |
| nr EAN | 8717613018378 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 375 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Masa [g] | 91 |
| nr EAN | 8717613027431 |

| Gwintowana złączka | M12 x 1,5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379027125 |

| Długość przewodu [mm] | 540 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 8012510049181 |

| Ciśnienie od [kPa] | 15 |
| ciśnienie do [kPa] | 102 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,261 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,958 |
| nr EAN | 8012510076309 |

| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 8435050622063 |

| Długość przewodu [mm] | 520 |
| Opór [Ohm] | 240 |
| nr EAN | 8435050622049 |

| Kolor obudowy | naturalny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| nr EAN | 8435050603987 |

| średnica zewnętrzna [mm] | 37,0 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100 |
| Ilość zębów | 21 |
| Ilość otworów | 4 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Ciężar [kg] | 1,446 |
| dla numeru OE | 82 00 208 332 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| nr EAN | 4027816093213 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej | 21 |
| Rozstaw śrub mocujących [mm] | 100 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 121 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Felga, ilość otworów | 4 |

| Numer seryjny | K8805005 |
| nr EAN | 5901159270328 |

| nr EAN | 8001063862378 |

| Tryb pracy | pneumatyczny |
| Techniczny numer informacyjny | SI 1013-11 |
| nr EAN | 5907558565560 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez materiałów dodatkowych |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| średnica zewnętrzna [mm] | 121 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100 |
| Felga, ilość otworów | 4 |
| nr EAN | 5907558524581 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez materiałów dodatkowych |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| średnica zewnętrzna [mm] | 121 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100 |
| Felga, ilość otworów | 4 |
| Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów bez ABS |
| nr EAN | 5907558524604 |

| Sonda lambda | nieogrzewany |
| Liczba przewodów | 1 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
| nr EAN | 5901619593264 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor wtyczki | biały |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Gwint zewn. [mm] | M 12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| dla numeru OE | 77 00 869 343 |
| dla numeru OE | 3345511 |
| dla numeru OE | 4401810 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Ciśnienie od [kPa] | 15 |
| ciśnienie do [kPa] | 100 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 900 |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Opór [Ohm] | 240 |
| dla numeru OE | 77 00 739 792 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Kolor wtyczki | szary |
| Długość przewodu [mm] | 450 |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Opór [Ohm] | 240 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| dla numeru OE | 77 00 850 589 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez materiałów dodatkowych |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| średnica zewnętrzna [mm] | 121 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100 |
| Felga, ilość otworów | 4 |
| nr EAN | 4040074261637 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik piezoelektryczny |
| Ciśnienie [bar] od | 0,15 |
| Ciśnienie [bar] do | 1,02 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074471265 |

| Sonda lambda | nieogrzewany |
| Liczba przewodów | 1 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
| nr EAN | 087295911570 |

| Zakres pomiarowy od [kPa] | 15,0 |
| Zakres pomiarowy do [kPa] | 102,0 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326924771 |

| Tryb pracy | pneumatyczny |
| Techniczny numer informacyjny | SI 1013-11 |
| nr EAN | 4028977604454 |


| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,08 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 3 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 280 |
| Ciężar [kg] | 0,09 |
| Tryb pracy | elektryczny |

| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 500 |
| Ciężar [kg] | 0,12 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Liczba przewodów | 1 |

| średnica zewnętrzna [mm] | 37,0 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100 |
| Ilość zębów | 21 |
| Ilość otworów | 4 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Ciężar [kg] | 1,446 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| nr EAN | 4044688093219 |

| Ciężar [kg] | 0,06 |
| nr EAN | 3276422554002 |

| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Opór [Ohm] | 240 |
| Ciężar [kg] | 0,1 |
| nr EAN | 3276422541033 |

| Kolor | biały |
| Długość przewodu [mm] | 520 |
| Wymagana ilość | 1 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | dla wału korbowego |
| Ilość biegunów | 2 |
| Opór [Ohm] | 240 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość połączeń | 2 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| Ciężar [kg] | 0,094 |
| nr EAN | 4046001331770 |

| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 3531650015283 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025