
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 650 |
| nr EAN | 4047025648615 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| Długość [mm] | 40 |
| Szerokość [mm] | 23 |
| Wysokość [mm] | 26 |
| Kolor | czarny |
| Kształt | ustawiony pod kątem |
| Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Powierzchnia | zagruntowany |
| Ilość biegunów | 3 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Cecha chemiczna | lakierowalny |
| Kolor obudowy | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,014 |
| Szerokość opakowania [cm] | 4 |
| Szerokość opakowania [cm] | 2,308 |
| Wysokość opakowania [cm] | 6,7 |
| Wysokość opakowania [cm] | 2,632 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165144056454 |

| Liczba przewodów | 5 |
| Długość całkowita [mm] | 450 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
| nr EAN | 4047025116091 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 650 |
| nr EAN | 4047025648615 |

| nr EAN | 4047026507157 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | R3/8 |
| Rozmiar klucza | 19mm |
| nr EAN | 5012759475416 |

| Długość przewodu [mm] | 225 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 900 |
| nr EAN | 5012759998663 |

| nr EAN | 0689604303436 |

| Długość przewodu [mm] | 270 |
| Opór [Ohm] | 900 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 46 |
| nr EAN | 8053379059539 |

| Długość przewodu [mm] | 270 |
| Opór [Ohm] | 900 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 46 |
| nr EAN | 8053379535989 |

| Długość przewodu [mm] | 350 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 46,2 |
| nr EAN | 8012510031162 |

| Wymiar gwintu | 3/8 GAS |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510034804 |

| Średnica wewnętrzna [mm] | 28,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 137,0 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 114 |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ciężar [kg] | 2,04 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze sworzniem mocującym koła |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| nr EAN | 4054224703663 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej | 27 |
| Rozstaw śrub mocujących [mm] | 114 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 137 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Felga, ilość otworów | 5 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 4082300340181 |

| zaprogramowany | |
| Moment dokręcenia [Nm] | 4 |
| nr EAN | 4082300771213 |

| zaprogramowany | |
| Moment dokręcenia [Nm] | 4 |
| nr EAN | 4082300771527 |

| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4082300765816 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 655 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 4082300758702 |

| Numer seryjny | K8990113 |
| nr EAN | 5901159290593 |

| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 5907558570892 |

| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałami dodatkowymi |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym łożyskiem koła |
| średnica zewnętrzna [mm] | 148 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 114,3 |
| Ilość otworów | 5 |
| Rodzaj mocowania | Mocowanie 4-punktowe |
| Rodzaj łożyska | Łożysko kulkowe |
| nr EAN | 4040074138946 |

| Ciśnienie [bar] od | 0,1 |
| Ciśnienie [bar] do | 1,2 |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 4040074293676 |

| Zakres pomiarowy od [kPa] | 10,0 |
| Zakres pomiarowy do [kPa] | 120,0 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326951487 |

| Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
| Cecha chemiczna | lakierowalny |
| Kolor | czarny |
| Kod koloru | 9B9 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |

| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Wymiar gwintu | 3/8" x 18 NPTF |
| Ilość biegunów | 3 |

| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Rura ochronna przewodu |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |

| Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
| Strona zabudowy | z przodu i z tyłu |
| Strona zabudowy | Instalowanie boczne |
| Cecha chemiczna | lakierowalny |
| Długość [mm] | 40,85 |
| Szerokość [mm] | 22 |
| Wysokość [mm] | 29,2 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Średnica [mm] | 16,08 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| nr EAN | 3276428900087 |

| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość biegunów | 3 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ciężar [kg] | 0,07 |
| nr EAN | 3276422538040 |

| Wersja | TG1C |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | A2C59507828 |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | A2C59517072 |
| dopuszczalna prędkość maksymalna [km/h] | 250 |
| Felgi | dla opraw stalowych |
| Felgi | dla opraw ze stopów lekkich |
| Materiał trzonka zaworu | Aluminium |
| Kolor | srebrny |
| Zakres częstotliwości [MHz] | 434 |
| Postępować zgodnie z instrukcją montażu | |
| nr EAN | 4103590675026 |

| Wersja | TG1C |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | S180084510A |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | A2C59517072 |
| dopuszczalna prędkość maksymalna [km/h] | 250 |
| Felgi | dla opraw stalowych |
| Felgi | dla opraw ze stopów lekkich |
| Materiał trzonka zaworu | Aluminium |
| Kolor | srebrny |
| Zakres częstotliwości [MHz] | 434 |
| Postępować zgodnie z instrukcją montażu | |
| nr EAN | 4103590680181 |

| Strona zabudowy | zewnętrzny |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Kolor | czarny |
| Kształt | ustawiony pod kątem |
| Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Powierzchnia | zagruntowany |
| Ilość biegunów | 3 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Cecha chemiczna | przemalowywalny |
| Kolor obudowy | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,016 |
| nr EAN | 4046001547485 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| Długość [mm] | 40 |
| Szerokość [mm] | 23 |
| Wysokość [mm] | 26 |
| Kolor | czarny |
| Kształt | ustawiony pod kątem |
| Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Powierzchnia | zagruntowany |
| Ilość biegunów | 3 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Cecha chemiczna | lakierowalny |
| Kolor obudowy | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,014 |
| nr EAN | 4046001612879 |

| Wymiar gwintu | 3/8x18 NPT |
| nr EAN | 3531650033652 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025