
| Długość [mm] | 700 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Kolor wtyczki | czarny |
| nr EAN | 8717109755817 |

| Długość [mm] | 695 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Kolor wtyczki | czarny |
| nr EAN | 8717109755855 |

| Długość [mm] | 565 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Kolor wtyczki | czarny |
| nr EAN | 8717109755978 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| Kolor | czarny |
| Kształt | ustawiony pod kątem |
| Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość połączeń | 3 |
| dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków | |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| Szerokość opakowania [cm] | 4 |
| Szerokość opakowania [cm] | 7 |
| Wysokość opakowania [cm] | 6,7 |
| Wysokość opakowania [cm] | 7 |

| nr EAN | 4047025153669 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
| System tworzenia mieszanki paliwowej | Wtrysk bezpośredni |
| nr EAN | 4047025655910 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 930 |
| nr EAN | 4047026300383 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury oleju |
| nr EAN | 5012759990230 |

| nr EAN | 5012759990247 |

| Rodzaj korpusu | bez obudowy |


| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M12x1.25 |
| Długość przewodu [mm] | 1000 |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 8717613168554 |

| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 40 |
| nr EAN | 8053379059638 |

| Strona zabudowy | z przodu i z tyłu |
| Kolor | czarny |
| Kształt | ustawiony pod kątem |
| Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Cecha chemiczna | lakierowalny |
| Ilość połączeń | 3 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8053379158072 |

| Strona zabudowy | z przodu i z tyłu |
| Kolor | czarny |
| Kształt | ustawiony pod kątem |
| Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Cecha chemiczna | lakierowalny |
| Ilość połączeń | 3 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8053379158089 |

| Strona zabudowy | z przodu i z tyłu |
| Kolor | czarny |
| Kształt | ustawiony pod kątem |
| Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Cecha chemiczna | lakierowalny |
| Ilość połączeń | 3 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8053379158096 |

| Ciśnienie od [kPa] | 27,2 |
| ciśnienie do [kPa] | 400 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,508 |
| nr EAN | 8012510035177 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 8435050645017 |

| Od ciśnienia [Pa] | 50000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 400000 |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 8435050642580 |

| Długość [mm] | 49 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,030 |
| dla numeru OE | 13 62 7 633 958 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816343820 |

| Długość [mm] | 70 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | zewnętrzny wielokątny |
| Ilość połączeń | 2 |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Długość śruby pod główką [mm] | 45 |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| dla numeru OE | 13 62 7 797 957 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816370321 |

| Długość [mm] | 605 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Ciężar [kg] | 0,037 |
| dla numeru OE | 34 52 6 858 467 |
| nr EAN | 4054224062685 |

| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Ilość biegunów | 3 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300323542 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 3400 |
| Temperatura znamionowa [°c] | 20 |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z klimatyzacją |
| Rodzaj oporu | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300398243 |

| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 4082300619379 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | 12 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| nr EAN | 4082300619867 |

| Sposób montażu | spięty |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez automatycznego sterowania klimatycznego |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300686678 |

| Sposób montażu | spięty |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300686692 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300710809 |

| Sposób montażu | spięty |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300711257 |

| Sposób montażu | spięty |
| Ilość biegunów | 3 |
| nie dla kodu SA | 610A |
| nr EAN | 4082300711288 |

| zaprogramowany | |
| Moment dokręcenia [Nm] | 4 |
| nr EAN | 4082300771503 |

| Przeszklenie | dla Head Up Display |
| dla numeru OE | 61357939168 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Sposób montażu | spięty |
| nr EAN | 4082300783193 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| nie dla kodu SA | 610 A Headup Display |
| Ilość biegunów | 3 |
| Sposób montażu | spięty |
| nr EAN | 4082300783179 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300804508 |

| Numer seryjny | K8990114 |
| nr EAN | 5901159290999 |

| Numer seryjny | K8990115 |
| nr EAN | 5901159290807 |

| Długość [mm] | 70 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | zewnętrzny wielokątny |
| Ilość połączeń | 2 |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Długość śruby pod główką [mm] | 45 |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| nr EAN | 5901619568231 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 27,9 |
| nr EAN | 5902659783684 |

| Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
| Kolor | czarny |
| Średnica [mm] | 15,5 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| dla numeru OE | 5Q0 919 297 A |
| dla numeru OE | 66 20 9 274 429 |
| dla numeru OE | A 000 905 12 02 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Wymiar gwintu | M10 |
| Strona zabudowy | Blok silnika |
| dla numeru OE | 12 61 8 647 488 |

| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałami dodatkowymi |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym łożyskiem koła |
| średnica zewnętrzna [mm] | 143,5 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 112 |
| Felga, ilość otworów | 5 |
| Rodzaj łożyska | Łożysko kulkowe |
| nr EAN | 4040074259313 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074293737 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 4040074308189 |

Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025