
| Długość [mm] | 692 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Kolor wtyczki | biały |
| nr EAN | 8717109566147 |

| Długość [mm] | 920 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Kolor wtyczki | biały |
| nr EAN | 8717109610277 |

| Rodzaj oporu | czujnik cieplny masy powietrza |
| Ilość połączeń | 6 |
| Ciężar [kg] | 0,240 |
| nr EAN | 5050063015270 |

| Rodzaj oporu | czujnik gorącej warstwy masy powietrza |
| Ilość połączeń | 6 |
| Ciężar [kg] | 0,184 |
| nr EAN | 5050063194555 |

| nr EAN | 4047024267299 |

| Zakres temperatury od [°C] | -40 |
| Zakres temperatury do [°C] | 130 |
| nr EAN | 4047024417014 |

| System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
| nr EAN | 4047024123120 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
| System tworzenia mieszanki paliwowej | Wtrysk bezpośredni |
| nr EAN | 4047025143448 |

| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 700 |
| nr EAN | 5012759474549 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | czarny |
| nr EAN | 5012759533345 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759514689 |

| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379030453 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379031672 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,188 |
| Materiał | PBT (polibutylentereftalat) |
| Ilość połączeń | 6 |
| Dolot - Ø [mm] | 70 |
| Wylot - Ø [mm] | 70 |
| nr EAN | 8053379067480 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379924752 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,188 |
| Materiał | PBT (polibutylentereftalat) |
| Ilość połączeń | 6 |
| Dolot - Ø [mm] | 70 |
| Wylot - Ø [mm] | 70 |
| nr EAN | 8053379411221 |

| Ciśnienie od [kPa] | 20 |
| ciśnienie do [kPa] | 256 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,386 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510095157 |

| nr EAN | 8012510091104 |

| nr EAN | 8012510021804 |

| Ciśnienie od [kPa] | 11 |
| ciśnienie do [kPa] | 306 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510026786 |

| Długość [mm] | 110 |
| Dolot - Ø [mm] | 70 |
| Wylot - Ø [mm] | 70 |
| nr EAN | 8012510050149 |

| Długość przewodu [mm] | 692 |
| Specyfikacja | Hall Effect |
| nr EAN | 8012510049419 |

| Długość [mm] | 110 |
| Dolot - Ø [mm] | 70 |
| Wylot - Ø [mm] | 70 |
| nr EAN | 8012510050170 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Średnica [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050620878 |

| Od ciśnienia [Pa] | 20000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 250000 |
| nr EAN | 8435050632819 |

| Kolor obudowy | czarny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Średnica zabudowy [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050631164 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,020 |
| dla numeru OE | 22 63 094 18R |
| nr EAN | 4027816269366 |

| Rodzaj oporu | czujnik gorącej warstwy masy powietrza |
| Ilość połączeń | 6 |
| Ciężar [kg] | 0,180 |
| dla numeru OE | 82 00 280 060 |
| nr EAN | 4027816457879 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| dla numeru OE | 55209194 |
| nr EAN | 4027816494416 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Długość przewodu [mm] | 850 |
| Ciężar [kg] | 0,060 |
| dla numeru OE | 47 90 083 81R |
| nr EAN | 4054224080375 |

| Średnica wewnętrzna [mm] | 30,0 |
| Wysokość [mm] | 79 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 45,0 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 112 |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ciężar [kg] | 2,384 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| nr EAN | 4054224724118 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałami dodatkowymi |
| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 4082300306255 |

| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 4082300619843 |

| Opór [Ohm] | 590 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 4082300620405 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300802856 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Nr artykułu ustala się za pomocą testera diagnostycznego |
| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079382410 |

| Numer seryjny | K8805075 |
| nr EAN | 5901159270373 |

| nr EAN | 8001063862248 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,020 |
| nr EAN | 5907558581003 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 32 |
| nr EAN | 5907558581966 |

| nr EAN | 5907558558937 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 700 |
| nr EAN | 5901619531136 |

| nr EAN | 5901619512371 |

| Długość [mm] | 508 |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Ciężar [kg] | 0,140 |
| nr EAN | 5902659709882 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28 |
| nr EAN | 5902659724724 |

| Strona zabudowy | z tyłu |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 845 |
| nr EAN | 5902659783233 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Długość przewodu [mm] | 635 |
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| nr EAN | 5902659786937 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| nr EAN | 5902659783271 |

| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Sposób montażu | spięty |
| Średnica obudowy [mm] | 20 |
| nr EAN | 5902659783592 |

| Kształt | prosty |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor wtyczki | jasnoniebieski |
| Długość przewodu [mm] | 230 |
| dla numeru OE | 82 00 420 763 |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025