
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 30 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 117 |
| Wysokość 1 [mm] | 62 |
| Felga, ilość otworów | 4 |
| Ilość zębów, pierścień ABS | 96 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów |
| Wymiar gwintu | M12 x 1,25 |
| Ciężar [kg] | 1,79 |
| nr EAN | 8717109558210 |

| Długość [mm] | 740 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Kolor wtyczki | czarny |
| nr EAN | 8717109672527 |

| Długość [mm] | 742 |
| Dostępne MAPP-Code | |
| nr EAN | 4006633344562 |

| nr EAN | 4047024267343 |

| nr EAN | 4047025151528 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | zielony |
| Wymiar gwintu | M12 |
| Rozmiar klucza | 19mm |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-922 |
| nr EAN | 5012759380697 |

| Ilość podłączonych styków | 4 |
| nr EAN | 5012759514665 |

| Gwintowana złączka | M12 x 1,5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379031030 |

| Ciężar [kg] | 0,064 |
| Opór [Ohm] | 450 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 17 |
| nr EAN | 8053379052714 |

| Ciężar [kg] | 0,022 |
| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379054480 |

| Ciężar [kg] | 0,064 |
| Opór [Ohm] | 450 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 17 |
| nr EAN | 8053379052721 |

| Ciężar [kg] | 0,022 |
| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379054497 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 17,2 |
| nr EAN | 8012510089040 |

| Ciśnienie od [kPa] | 10 |
| ciśnienie do [kPa] | 117 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,405 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510008430 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510080627 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| nr EAN | 8435050622414 |

| Długość [mm] | 570 |
| Techniczny numer informacyjny | Zr Planar |
| Techniczny numer informacyjny | Universal 77015 |
| nr EAN | 8435050619933 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | zielony |
| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 8435050617960 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Od ciśnienia [Pa] | 10000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 115000 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| nr EAN | 8435050633007 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Długość [mm] | 410 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Kolor wtyczki | zielony |
| Techniczny numer informacyjny | Universal 77004 |
| nr EAN | 8435050631812 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 820 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| nr EAN | 8435050642337 |

| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 1338.A7 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816263180 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| dla numeru OE | 55190562 |
| nr EAN | 4027816400844 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,026 |
| dla numeru OE | 55242637 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816448457 |

| parzyste numery artykułów | 106826 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa |
| Długość przewodu [mm] | 765 |
| Ciężar [kg] | 0,044 |
| nr EAN | 4054224067628 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 5000 |
| Opór [Ohm] | 600 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | 12 |
| Kolor | zielony |
| Oznaczenie koloru | żółty |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Zakres temperatury [°C] | 25 |
| Zakres temperatury [°C] | 80 |
| nr EAN | 4082300243888 |

| Strona zabudowy | od strony koła zamachowego |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 550 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor | czarny |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| nr EAN | 4082300243826 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Sposób montażu | przykręcany |
| nr EAN | 4082300306811 |

| Długość przewodu [mm] | 570 |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 4082300652505 |

| Liczba otworów do mocowania | 5 |
| Ilość połączeń | 6 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| nr EAN | 4082300695038 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 530 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 4082300758344 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Cecha chemiczna | lakierowalny |
| Sposób montażu | wciśnięty |
| Kształt | ustawiony pod kątem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem mocującym |
| nr EAN | 4082300808186 |


| Numer seryjny | K8993014 |
| nr EAN | 5901159290913 |

| Moment dokręcenia do [Nm] | 22 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Napięcie [V] | 12 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Oznaczenie koloru | zielony |
| nr EAN | 8001063968162 |

| Ilość przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 410 |
| Opór [Ohm] | 3,5 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 410 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 8001063906775 |

| Długość [mm] | 570 |
| Ilość przewodów | 4 |
| Opór [Ohm] | 6 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 570 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 8001063734613 |

| nr EAN | 8001063893969 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Sposób montażu | przykręcany |
| nr EAN | 5907558580396 |

| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | szary |
| Punkty zmienne [bar] | 0,5 |
| Długość śruby pod główką [mm] | 13 |
| Ciężar [kg] | 0,045 |
| nr EAN | 5907558547955 |

| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| nr EAN | 5907558482119 |

| nr EAN | 5907558573930 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 300 |
| nr EAN | 5901619593288 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28,2 |
| nr EAN | 5901619521786 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Wymagana ilość | 1 |
| Długość przewodu [mm] | 760 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa |
| parzyste numery artykułów | 214 800 0009 |
| nr EAN | 5902659710598 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Wymagana ilość | 1 |
| Długość przewodu [mm] | 760 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
| parzyste numery artykułów | 214 800 0010 |
| nr EAN | 5902659710604 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 5902659783615 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 381 |
| nr EAN | 5902659782809 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025