
| Długość [mm] | 780 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Kolor wtyczki | czarny |
| nr EAN | 8717109676075 |

| Długość [mm] | 975 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Kolor wtyczki | biały |
| nr EAN | 8717109676082 |

| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| nr EAN | 5900427378339 |

| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| nr EAN | 5900427378346 |

| Szerokość opakowania [cm] | 4 |
| Szerokość opakowania [cm] | 7 |
| Wysokość opakowania [cm] | 6,7 |
| Wysokość opakowania [cm] | 7 |
| Strona zabudowy | z tyłu |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Gwint zewn. [mm] | M18 x 1.5 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 650 |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| nr EAN | 5050063169744 |

| parzyste numery artykułów | ADM57124 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Długość przewodu [mm] | 88 |
| Ciężar [kg] | 0,135 |
| nr EAN | 5057746128289 |

| parzyste numery artykułów | ADM57122 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Długość przewodu [mm] | 780 |
| Ciężar [kg] | 0,133 |
| nr EAN | 5057746137540 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu dolotowego |
| Ilość podłączonych styków | 5 |
| nr EAN | 5012759509128 |

| Jakość | OE |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ilość biegunów | 5 |
| nr EAN | 8717613026427 |

| Jakość | OE |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 960 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 143 |
| nr EAN | 8717613167977 |

| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379062287 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Ilość otworów | 2 |
| Ilość połączeń | 5 |
| nr EAN | 8053379914876 |

| nr EAN | 8053379164929 |

| Strona zabudowy | z przodu z lewej |
| Długość przewodu [mm] | 780 |
| parzyste numery artykułów | 560621A |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379159673 |

| Strona zabudowy | z przodu po prawej |
| Długość przewodu [mm] | 88 |
| parzyste numery artykułów | 560620A |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379159680 |

| Strona zabudowy | z przodu i z tyłu |
| Kształt | ustawiony pod kątem |
| Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
| Cecha chemiczna | lakierowalny |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| nr EAN | 8012510064955 |

| Ciśnienie od [kPa] | 26,9 |
| ciśnienie do [kPa] | 400 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,51 |
| nr EAN | 8012510035795 |

| nr EAN | 8435050622902 |

| nr EAN | 8435050647660 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| nr EAN | 4054224011058 |

| parzyste numery artykułów | 107371 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Długość przewodu [mm] | 88 |
| Ciężar [kg] | 0,135 |
| nr EAN | 4054224071823 |

| parzyste numery artykułów | 107630 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
| Długość przewodu [mm] | 971 |
| Ciężar [kg] | 0,078 |
| nr EAN | 4054224074701 |

| parzyste numery artykułów | 107470 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa |
| Długość przewodu [mm] | 970 |
| Ciężar [kg] | 0,079 |
| nr EAN | 4054224076309 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Strona zabudowy | zewnętrzny |
| Ciężar [kg] | 0,010 |
| nr EAN | 4054224740156 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 2080 |
| Opór [Ohm] | 280 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| Kolor | zielony |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Zakres temperatury [°C] | 25 |
| Zakres temperatury [°C] | 80 |
| nr EAN | 4082300144673 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość połączeń | 5 |
| nr EAN | 4082300314410 |



| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 8001063508030 |

| nr EAN | 8001063838618 |

| parzyste numery artykułów | 107182 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Długość przewodu [mm] | 780 |
| Ciężar [kg] | 0,133 |
| nr EAN | 5902659783172 |

| parzyste numery artykułów | 107371 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Długość przewodu [mm] | 88 |
| Ciężar [kg] | 0,135 |
| nr EAN | 5902659783189 |

| nr EAN | 5903766317168 |


| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 4040074248027 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Kolor | zielony |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074287132 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074294147 |

| Ciężar netto [g] | 12 |
| nr EAN | 5902048897657 |

| Rodzaj korpusu | bez obudowy |
| Ciężar netto [g] | 45 |
| nr EAN | 5902048057563 |

| Ciężar netto [g] | 145 |
| nr EAN | 5902048085269 |

| Ciężar netto [g] | 145 |
| nr EAN | 5902048085276 |

| Ciężar netto [g] | 90 |
| nr EAN | 5902048085283 |

| Ciężar netto [g] | 90 |
| nr EAN | 5902048085290 |

| Ciężar netto [g] | 1960 |
| nr EAN | 5902048062246 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,11 |
| Tryb pracy | elektryczny |

| Ciężar [kg] | 0,18 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Strona zabudowy | z przodu i z tyłu |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Tryb pracy | elektryczny |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025