
| parzyste numery artykułów | 21584 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Ciężar [kg] | 0,4 |
| nr EAN | 4027816215820 |

| Długość [mm] | 1135 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Kolor wtyczki | czarny |
| nr EAN | 8717109000177 |

| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| nr EAN | 5900427377257 |

| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| nr EAN | 5900427377264 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165143342305 |

| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Długość całkowita [mm] | 68 |
| Zakres temperatury od [°C] | -40 |
| Zakres temperatury do [°C] | 150 |
| nr EAN | 4047024335233 |

| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Długość całkowita [mm] | 1135 |
| Zakres temperatury od [°C] | -40 |
| Zakres temperatury do [°C] | 150 |
| nr EAN | 4047024337077 |

| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Długość całkowita [mm] | 68 |
| Zakres temperatury od [°C] | -40 |
| Zakres temperatury do [°C] | 150 |
| nr EAN | 4047024337060 |

| nr EAN | 4047026301632 |

| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| nr EAN | 5012759445761 |

| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| nr EAN | 5012759445778 |

| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 1085 |
| nr EAN | 5012759445730 |

| nr EAN | 5012759981900 |

| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 8053379027033 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379028603 |

| Kolor | czarny |
| Długość przewodu [mm] | 550 |
| Ciężar [kg] | 0,072 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| nr EAN | 8053379054145 |

| Kolor | czarny |
| Długość przewodu [mm] | 550 |
| Ciężar [kg] | 0,072 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| nr EAN | 8053379054152 |

| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość połączeń | 2 |

| nr EAN | 8012510048153 |

| Długość przewodu [mm] | 585 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 8012510078921 |

| nr EAN | 8012510009390 |

| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | żółty |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| nr EAN | 8012510056394 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 30,5 |
| nr EAN | 8012510049303 |

| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 13 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | biały |
| nr EAN | 8012510058329 |

| Rodzaj skrzyni biegów | Automatyczna skrzynia biegów |
| nr EAN | 8435050620212 |

| Zakres temperatury do [°C] | 125 |
| Długość [mm] | 25 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 10,9 |
| Rozmiar klucza | 14 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,012 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 049 919 501 |
| nr EAN | 4027816019398 |

| średnica zewnętrzna [mm] | 40,0 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100 |
| Ilość otworów | 4 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Ciężar [kg] | 1,435 |
| dla numeru OE | 357 407 613 B |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem nadajnika impulsów ABS |
| nr EAN | 4027816019015 |

| średnica zewnętrzna [mm] | 40,0 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100 |
| Ilość otworów | 4 |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ciężar [kg] | 1,435 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| dla numeru OE | 357 407 615 A |
| nr EAN | 4027816022190 |

| średnica zewnętrzna [mm] | 40,0 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100 |
| Ilość otworów | 4 |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ciężar [kg] | 1,43 |
| dla numeru OE | 357 407 615 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| nr EAN | 4027816033684 |

| Długość [mm] | 512 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,068 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego |
| dla numeru OE | 037 906 433 B |
| nr EAN | 4027816245087 |

| parzyste numery artykułów | 21582 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Ciężar [kg] | 0,4 |
| nr EAN | 4027816215844 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Ciężar [kg] | 0,1 |
| dla numeru OE | 1H0 927 807 D |
| nr EAN | 4027816217886 |

| średnica zewnętrzna [mm] | 20,0 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,023 |
| nr EAN | 4027816306160 |

| Długość [mm] | 340 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Kolor | brązowy |
| Ciężar [kg] | 0,69 |
| dla numeru OE | 037 905 377 A |
| nr EAN | 4027816271406 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,018 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816275008 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Ciężar [kg] | 0,06 |
| nr EAN | 4027816374725 |

| średnica zewnętrzna [mm] | 20,0 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,026 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| dla numeru OE | 6U0 919 501 B S1 |
| nr EAN | 4027816391425 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej | 22 |
| Rozstaw śrub mocujących [mm] | 100 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 121 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Felga, ilość otworów | 4 |

| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 4082300619317 |

| Wysokość [mm] | 24 |
| Długość przewodu [mm] | 550 |
| Kolor | czarny |
| dla numeru artykułu | 550108 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,072 |
| nr EAN | 5901779818863 |

| Numer seryjny | K8800020 |
| nr EAN | 5901159195331 |

| Numer seryjny | K8800025 |
| nr EAN | 5901159269285 |

| Numer seryjny | K9410061 |
| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| nr EAN | 5901159267281 |

| Strona zabudowy | z przodu po prawej |
| nr EAN | 8001063983233 |

| Strona zabudowy | z przodu z lewej |
| nr EAN | 8001063985213 |

| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| nr EAN | 8001063703947 |

| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| nr EAN | 5907558565614 |

| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| nr EAN | 5907558565621 |

| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 1085 |
| nr EAN | 5907558563276 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025