
| średnica zewnętrzna [mm] | 37,0 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100 |
| Ilość zębów | 21 |
| Ilość otworów | 4 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Ciężar [kg] | 1,446 |
| dla numeru OE | 82 00 208 332 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| nr EAN | 4027816093213 |

| Długość [mm] | 520 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Kolor wtyczki | biały |
| nr EAN | 8717109565577 |

| Długość [mm] | 730 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Kolor wtyczki | biały |
| nr EAN | 8717109565560 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165144056454 |

| nr EAN | 4047024267282 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 290 |
| nr EAN | 5012759455388 |

| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 515 |
| nr EAN | 5012759495063 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M12 |
| Rozmiar klucza | 21mm |
| nr EAN | 5012759516430 |

| nr EAN | 5012759969144 |

| nr EAN | 5012759972823 |

| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,052 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379053087 |

| Ciężar [kg] | 0,014 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379053834 |

| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,042 |
| Opór [Ohm] | 230 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| nr EAN | 8053379052851 |

| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,052 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379154227 |

| Ciężar [kg] | 0,014 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379053841 |

| Ciężar [kg] | 0,020 |
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379055678 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379057481 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| nr EAN | 8012510006986 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510080528 |

| Ciśnienie od [kPa] | 20 |
| ciśnienie do [kPa] | 100 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,52 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,78 |
| nr EAN | 8012510095119 |

| nr EAN | 8012510093450 |

| Wymiar gwintu | M12x1,25 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Specyfikacja | 18 |
| nr EAN | 8012510024676 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 8012510022498 |

| średnica zewnętrzna [mm] | 37,0 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100 |
| Ilość zębów | 21 |
| Ilość otworów | 4 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Ciężar [kg] | 1,446 |
| dla numeru OE | 82 00 208 332 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| nr EAN | 4027816093213 |

| Długość [mm] | 453 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,040 |
| dla numeru OE | 82 00 436 025 |
| nr EAN | 4027816228912 |

| Rozmiar klucza | 21 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,030 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816451662 |

| parzyste numery artykułów | 173587 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
| Długość przewodu [mm] | 690 |
| Ciężar [kg] | 0,048 |
| dla numeru OE | 82 00 212 696 |
| nr EAN | 4054224735824 |

| parzyste numery artykułów | 173582 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa |
| Długość przewodu [mm] | 690 |
| Ciężar [kg] | 0,051 |
| dla numeru OE | 82 00 212 693 |
| nr EAN | 4054224735879 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej | 21 |
| Rozstaw śrub mocujących [mm] | 100 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 121 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Felga, ilość otworów | 4 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej | 23 |
| Rozstaw śrub mocujących [mm] | 100 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 121 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Felga, ilość otworów | 4 |

| Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej | 23 |
| Rozstaw śrub mocujących [mm] | 100 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 121 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Felga, ilość otworów | 4 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Gwint zewn. [mm] | 12 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300186260 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 4082300289961 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem charakterystycznym dla pojazdu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dokumentacją techniczną |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 290 |
| Ilość biegunów | 2 |
| zawiera więcej pozycji niż zestaw OE (nr art.) | 6PU 009 163-651 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| nr EAN | 4082300284645 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 290 |
| alternatywny zestaw naprawczy | 6PU 009 163-641 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| nr EAN | 4082300284669 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Wymiar gwintu | M12 x 1,25 |
| Rodzaj czujnika | czujnik piezoelektryczny |
| nr EAN | 4082300407884 |

| Ilość połączeń | 2 |
| dla numeru producenta | 6PT 009 109-221 |
| nr EAN | 4082300619256 |

| dla numeru artykułu | 550024 |
| Opór [Ohm] | 230 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,042 |
| Kolor | czarny |
| Wysokość [mm] | 24 |
| nr EAN | 5901779819266 |

| nr EAN | 8001063960739 |

| nr EAN | 8001063717258 |

| Ciśnienie od [kPa] | 20 |
| ciśnienie do [kPa] | 100 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,52 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,78 |
| nr EAN | 5907558580457 |

| nr EAN | 5907558575538 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 5907558574036 |

| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 5907558570892 |

| Rozmiar klucza | 21 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,030 |
| nr EAN | 5901619521878 |

| Ciśnienie [bar] | 0,30 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 5902659723826 |

| Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa |
| nr EAN | 5902659786944 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Kolor | szary |
| średnica zewnętrzna [mm] | 17 |
| Średnica obudowy [mm] | 12 |
| dla numeru OE | 1920 1J |
| dla numeru OE | 77 00 101 451 |
| dla numeru OE | 91159932 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Wymiar gwintu | M12x1,25 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| dla numeru OE | 82 00 680 689 |
| dla numeru OE | 22060 00Q0A |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025