Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Fiat » elektryka Fiat DOBLO Platforma / podwozie (263_) » przyrządy Fiat DOBLO Platforma / podwozie (263_) » czujniki, włącznik (nadajnik) Fiat DOBLO Platforma / podwozie (263_)

czujniki, włącznik (nadajnik) do FIAT DOBLO Platforma / podwozie (263_)

wybierz typ samochodu FIAT DOBLO Platforma / podwozie (263_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
77.00 zł
 Kup
nr EAN 4047024858152
Ilość połączeń 2
Opór od [Ohm] 800
nr EAN 5012759376638
Ilość podłączonych styków 2
Kolor czarny
nr EAN 5012759515396
Ciśnienie od [kPa] 11
ciśnienie do [kPa] 307
Napięcie wyjściowe od [V] 0,25
Napięcie wyjściowe do [V] 4,75
nr EAN 8012510013328
Strona zabudowy od strony koła zamachowego
Napięcie znamionowe [V] 12
Opór [Ohm] 850
Ilość biegunów 2
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
nr EAN 4082300243765
cena brutto:
81.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z klamrą
Ilość połączeń 2
Rodzaj czujnika czujnik NTC
nr EAN 4082300407556
cena brutto:
36.00 zł
 Kup
Numer seryjny K8803175
nr EAN 5901159195393
nr EAN 5907558572155
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074287439
Ilość połączeń 2
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,011
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
nr EAN 4054228075384
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Ilość biegunów 2
Napięcie [V] 12
Kształt obudowy wtyczki owalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Opór [Ohm] 850
Ciężar [kg] 0,07
nr EAN 3276422540395
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Ilość biegunów 4
dla numeru OE 55 219 298
Ciężar [kg] 0,04523
nr EAN 4046001443343
Wymiar gwintu 9 mm
nr EAN 3531650033423
Wyświetlanie od 1 do 15 (z 15 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujniki, włącznik (nadajnik)

Czujniki w samochodzie – czujnik ciśnienia oleju i inne


Samochód informuje nas o wszelkich nieprawidłowościach i usterkach, które mają miejsce w poszczególnych jego podzespołach. Kluczem do prawidłowej oceny problemu jest właściwa interpretacja tych sygnałów. W nowoczesnych pojazdach instaluje się wiele czujników, które kontrolują pracę poszczególnych podzespołów i wysyłają komunikat kierowcy. Dzięki nim łatwiej jest dokonać słusznej diagnozy i naprawić usterkę. Wśród nich są m.in. czujnik ciśnienia oleju oraz czujnik temperatury wody oraz oleju

Czujnik ciśnienia oleju 


Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku  niedostatecznego smarowania. 

Czujnik temperatury wody i oleju 


Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania.  Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa. 

Czujnik ABS 


Czyli inaczej czujnik prędkości obrotowej koła znajduje się obok przekładni wyrównawczych lub piast kół. Czujnik ABS występuje w dwóch wariantach. Pasywny pracuje bez dodatkowego napięcia zasilania, z kolei aktywny będzie działał tylko wówczas, kiedy przyłożone zostanie do niego napięcie zasilania. Czujnik ABS może zostać uszkodzony, o czym świadczy m.in. blokada kół podczas hamowania, zapalona kontrolka ABS bądź też zapisanie błędnego kodu. Do przyczyn awarii zaliczamy zwarcie przewodów albo ich przerwanie, zanieczyszczenie czujnika, za duży luz łożysk kół oraz mechaniczne uszkodzenie koła sygnałowego.