
| nr EAN | 4047026301373 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Wymiar gwintu | NPT3/8-18 |
| Rozmiar klucza | 19MM |
| nr EAN | 5012759455432 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | NPT1/8-27 |
| Rozmiar klucza | 22MM |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-957 |
| nr EAN | 5012759455463 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | szary |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-964 |
| nr EAN | 5012759465486 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Wymiar gwintu | NPT3/8 |
| Rozmiar klucza | 19mm |
| nr EAN | 5012759490501 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 400 |
| nr EAN | 5012759493861 |

| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Opór [Ohm] | 380 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 37,5 |
| nr EAN | 8053379052981 |

| Średnica otworu centrującego [mm] | 22,7 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379056491 |

| Ilość połączeń | 9 |
| nr EAN | 8053379058419 |

| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Opór [Ohm] | 380 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 37,5 |
| nr EAN | 8053379052998 |

| Średnica otworu centrującego [mm] | 22,7 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379056507 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 37,5 |
| Opór [kOhm] | 15 |
| nr EAN | 8053379337118 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 33,5 |
| nr EAN | 8012510077757 |

| nr EAN | 8012510026670 |

| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 8435050622308 |

| Opór [Ohm] | 850 |
| nr EAN | 8435050624456 |

| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050641989 |

| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | szary |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 5 263 219 |
| nr EAN | 4027816244677 |

| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,75 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,030 |
| dla numeru OE | 5 040 463 |
| nr EAN | 4027816264507 |

| Długość [mm] | 64,5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,032 |
| dla numeru OE | 6 740 816 |
| nr EAN | 4027816248668 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | szary |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| dla numeru OE | 1 089 854 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| nr EAN | 4027816372516 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,050 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816373339 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | szary |
| Ciężar [kg] | 0,029 |
| dla numeru OE | 1 802 332 |
| nr EAN | 4054224064825 |


| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 400 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Tolerancja [%] | 10 |
| nr EAN | 4082300144024 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Strona zabudowy | wewnątrz |
| Strona zabudowy | w środku |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Wymiar gwintu | M12x1,75 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300306125 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | szary |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Rok modelowy do | 2002 |
| nr EAN | 4082300407570 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 4082300620351 |


| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Opór [Ohm] | 380 |
| dla numeru artykułu | 550037 |
| Wysokość [mm] | 37,5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 5901779819198 |

| Numer seryjny | K8802040 |
| nr EAN | 5901159269728 |

| Numer seryjny | K8802045 |
| nr EAN | 5901159269735 |

| nr EAN | 8001063690629 |

| nr EAN | 8001063785097 |

| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | szary |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| nr EAN | 5907558548129 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | szary |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| nr EAN | 5907558581157 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 37,5 |
| nr EAN | 5907558596939 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,050 |
| nr EAN | 5901619523728 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Opór [Ohm] | 400 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Głębokość zabudowy [mm] | 37,5 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074281888 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| nr EAN | 4010326810166 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| nr EAN | 4010326810777 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem |
| nr EAN | 4010326815482 |

| Kolor | czarny |
| Ciężar netto [g] | 37 |
| nr EAN | 5902048031013 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,06 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |

| Długość [mm] | 64,5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,032 |
| nr EAN | 4044688248664 |

| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | szary |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| nr EAN | 4044688244673 |

| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,75 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,030 |
| nr EAN | 4044688264503 |
Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku niedostatecznego smarowania.
Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania. Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025