Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Hyundai » elektryka Hyundai SANTA FÉ I (SM) » przyrządy Hyundai SANTA FÉ I (SM) » czujniki, włącznik (nadajnik) Hyundai SANTA FÉ I (SM)

czujniki, włącznik (nadajnik) do HYUNDAI SANTA FÉ I (SM)

wybierz typ samochodu HYUNDAI SANTA FÉ I (SM):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Ilość połączeń 3
Długość przewodu [mm] 380
Ciężar [kg] 0,136
dla numeru OE 39180-27000
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 5050063061123
Ilość podłączonych styków 3
Kolor czarny
Wymiar gwintu R3/8
Rozmiar klucza 19mm
nr EAN 5012759475416
Długość przewodu [mm] 325
Ilość połączeń 3
Opór od [Ohm] 811
nr EAN 5012759514023
Długość przewodu [mm] 400
Opór [Ohm] 900
Ilość połączeń 3
Głębokość zabudowy [mm] 36,5
nr EAN 8053379057849
Ilość połączeń 3
Głębokość zabudowy [mm] 24
nr EAN 8053379145614
Długość przewodu [mm] 400
Opór [Ohm] 900
Ilość połączeń 3
Głębokość zabudowy [mm] 36,5
nr EAN 8053379057856
Długość przewodu [mm] 495
Długość czujnika pomiarowego [mm] 36,8
nr EAN 8012510031148
Wymiar gwintu 3/8 GAS
Rozmiar klucza 19
nr EAN 8012510034804
Ilość połączeń 3
nr EAN 4082300340181
cena brutto:
17.99 zł
 Kup
Grubość [mm] 51,0
Gwint zewn. [mm] M14 x 1,5
Rozmiar klucza 19
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,020
nr EAN 5902659724649
Długość przewodu [mm] 325
Ilość połączeń 3
Opór od [Ohm] 811
nr EAN 5903364319014
Ilość połączeń 3
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,050
nr EAN 5902659724656
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Ilość biegunów 3
nr EAN 4040074281840
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Wymiar gwintu 3/8" x 18 NPTF
Ilość biegunów 3
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Ilość biegunów 3
Napięcie [V] 12
Kształt obudowy wtyczki owalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Opór [Ohm] 900
Ciężar [kg] 0,09
nr EAN 3276422540272
Ciężar [kg] 0,05
nr EAN 3276423661402
Wymiar gwintu 3/8x18 NPT
nr EAN 3531650033652
Wyświetlanie od 1 do 17 (z 17 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujniki, włącznik (nadajnik)

Czujniki w samochodzie – czujnik ciśnienia oleju i inne


Samochód informuje nas o wszelkich nieprawidłowościach i usterkach, które mają miejsce w poszczególnych jego podzespołach. Kluczem do prawidłowej oceny problemu jest właściwa interpretacja tych sygnałów. W nowoczesnych pojazdach instaluje się wiele czujników, które kontrolują pracę poszczególnych podzespołów i wysyłają komunikat kierowcy. Dzięki nim łatwiej jest dokonać słusznej diagnozy i naprawić usterkę. Wśród nich są m.in. czujnik ciśnienia oleju oraz czujnik temperatury wody oraz oleju

Czujnik ciśnienia oleju 


Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku  niedostatecznego smarowania. 

Czujnik temperatury wody i oleju 


Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania.  Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa. 

Czujnik ABS 


Czyli inaczej czujnik prędkości obrotowej koła znajduje się obok przekładni wyrównawczych lub piast kół. Czujnik ABS występuje w dwóch wariantach. Pasywny pracuje bez dodatkowego napięcia zasilania, z kolei aktywny będzie działał tylko wówczas, kiedy przyłożone zostanie do niego napięcie zasilania. Czujnik ABS może zostać uszkodzony, o czym świadczy m.in. blokada kół podczas hamowania, zapalona kontrolka ABS bądź też zapisanie błędnego kodu. Do przyczyn awarii zaliczamy zwarcie przewodów albo ich przerwanie, zanieczyszczenie czujnika, za duży luz łożysk kół oraz mechaniczne uszkodzenie koła sygnałowego.