Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Iveco » elektryka Iveco ZETA » przyrządy Iveco ZETA » czujniki, włącznik (nadajnik) Iveco ZETA

czujniki, włącznik (nadajnik) do IVECO ZETA

wybierz typ samochodu IVECO ZETA:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość przewodu [mm] 630
Ilość połączeń 2
Opór od [Ohm] 910
alternatywny zestaw naprawczy Harness: 9001-933
nr EAN 5012759465929
Ilość podłączonych styków 3
Kolor czarny
Wymiar gwintu M12
Rozmiar klucza 19mm
nr EAN 5012759515044
Długość przewodu [mm] 570
Ilość połączeń 3
Opór od [Ohm] 950
nr EAN 5012759987971
Długość przewodu [mm] 710
Długość czujnika pomiarowego [mm] 34,5
nr EAN 8012510076057
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 21
nr EAN 8012510080634
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Rozmiar klucza 19
Ilość połączeń 2
Oznaczenie koloru zielony
Ciężar [kg] 0,025
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
dla numeru OE 1920.K9
nr EAN 4027816189916
Napięcie znamionowe [V] 12
Opór [Ohm] 900
Ilość biegunów 2
Długość przewodu [mm] 710
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
nr EAN 4082300306675
Numer seryjny K8806815
nr EAN 5901159270595
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Rozmiar klucza 19
Ilość połączeń 2
Oznaczenie koloru zielony
Ciężar [kg] 0,025
nr EAN 5907558580877
cena brutto:
14.00 zł
 Kup
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 21
nr EAN 5907558581096
nr EAN 5907558573992
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 21
Ilość biegunów 3
nr EAN 4040074287064
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Ilość biegunów 2
Kształt obudowy wtyczki ustawiony pod kątem
nr EAN 4010326813969
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Rozmiar klucza 19
Ilość połączeń 2
Oznaczenie koloru zielony
Ciężar [kg] 0,025
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4044688535900
Punkt włączania [°C] 120
Ciężar [kg] 0,052
nr EAN 4046001432613
Wyświetlanie od 1 do 16 (z 16 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujniki, włącznik (nadajnik)

Czujniki w samochodzie – czujnik ciśnienia oleju i inne


Samochód informuje nas o wszelkich nieprawidłowościach i usterkach, które mają miejsce w poszczególnych jego podzespołach. Kluczem do prawidłowej oceny problemu jest właściwa interpretacja tych sygnałów. W nowoczesnych pojazdach instaluje się wiele czujników, które kontrolują pracę poszczególnych podzespołów i wysyłają komunikat kierowcy. Dzięki nim łatwiej jest dokonać słusznej diagnozy i naprawić usterkę. Wśród nich są m.in. czujnik ciśnienia oleju oraz czujnik temperatury wody oraz oleju

Czujnik ciśnienia oleju 


Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku  niedostatecznego smarowania. 

Czujnik temperatury wody i oleju 


Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania.  Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa. 

Czujnik ABS 


Czyli inaczej czujnik prędkości obrotowej koła znajduje się obok przekładni wyrównawczych lub piast kół. Czujnik ABS występuje w dwóch wariantach. Pasywny pracuje bez dodatkowego napięcia zasilania, z kolei aktywny będzie działał tylko wówczas, kiedy przyłożone zostanie do niego napięcie zasilania. Czujnik ABS może zostać uszkodzony, o czym świadczy m.in. blokada kół podczas hamowania, zapalona kontrolka ABS bądź też zapisanie błędnego kodu. Do przyczyn awarii zaliczamy zwarcie przewodów albo ich przerwanie, zanieczyszczenie czujnika, za duży luz łożysk kół oraz mechaniczne uszkodzenie koła sygnałowego.