Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mitsubishi » elektryka Mitsubishi L200 / TRITON (KA_T, KB_T) » przyrządy Mitsubishi L200 / TRITON (KA_T, KB_T) » czujniki, włącznik (nadajnik) Mitsubishi L200 / TRITON (KA_T, KB_T)

czujniki, włącznik (nadajnik) do MITSUBISHI L200 / TRITON (KA_T, KB_T)

wybierz typ samochodu MITSUBISHI L200 / TRITON (KA_T, KB_T):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,036
dla numeru OE MD050214
nr EAN 5050063013498
cena brutto:
90.00 zł
 Kup
średnica zewnętrzna [mm] 54,5
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,002
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
dla numeru OE MR985041
nr EAN 5050063054583
Ilość podłączonych styków 2
Kolor czarny
Wymiar gwintu PT3/8
Rozmiar klucza 19mm
nr EAN 5012759475485
Wymiar gwintu 1/8 GAS
Rozmiar klucza 13
nr EAN 8012510040843
Wymiar gwintu 3/8-GAS
Rozmiar klucza 19
nr EAN 8012510071885
cena brutto:
30.00 zł
 Kup
Długość [mm] 54,5
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,002
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
dla numeru OE MR985041
nr EAN 4027816320883
Napięcie znamionowe [V] 12
Opór [Ohm] 2080
Opór [Ohm] 294
Ilość połączeń 2
Odpowiada części oryginalnej w kolorze czarny
Kolor czarny
Wymiar gwintu 3/8 GAS
Ilość biegunów 2
Rozmiar klucza 19
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Zakres temperatury [°C] 25
Zakres temperatury [°C] 80
nr EAN 4082300186253
cena brutto:
56.00 zł
 Kup
Długość [mm] 54,5
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,002
nr EAN 5903364311155
Długość [mm] 59,7
Rozmiar klucza 19
Ilość połączeń 2
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,04
nr EAN 4044688323750
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Ilość biegunów 2
Kształt obudowy wtyczki ustawiony pod kątem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ciężar [kg] 0,04
nr EAN 3276423665103
Wymiar gwintu 3/8x19 BSP
nr EAN 3531650033805
Wyświetlanie od 1 do 13 (z 13 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujniki, włącznik (nadajnik)

Czujniki w samochodzie – czujnik ciśnienia oleju i inne


Samochód informuje nas o wszelkich nieprawidłowościach i usterkach, które mają miejsce w poszczególnych jego podzespołach. Kluczem do prawidłowej oceny problemu jest właściwa interpretacja tych sygnałów. W nowoczesnych pojazdach instaluje się wiele czujników, które kontrolują pracę poszczególnych podzespołów i wysyłają komunikat kierowcy. Dzięki nim łatwiej jest dokonać słusznej diagnozy i naprawić usterkę. Wśród nich są m.in. czujnik ciśnienia oleju oraz czujnik temperatury wody oraz oleju

Czujnik ciśnienia oleju 


Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku  niedostatecznego smarowania. 

Czujnik temperatury wody i oleju 


Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania.  Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa. 

Czujnik ABS 


Czyli inaczej czujnik prędkości obrotowej koła znajduje się obok przekładni wyrównawczych lub piast kół. Czujnik ABS występuje w dwóch wariantach. Pasywny pracuje bez dodatkowego napięcia zasilania, z kolei aktywny będzie działał tylko wówczas, kiedy przyłożone zostanie do niego napięcie zasilania. Czujnik ABS może zostać uszkodzony, o czym świadczy m.in. blokada kół podczas hamowania, zapalona kontrolka ABS bądź też zapisanie błędnego kodu. Do przyczyn awarii zaliczamy zwarcie przewodów albo ich przerwanie, zanieczyszczenie czujnika, za duży luz łożysk kół oraz mechaniczne uszkodzenie koła sygnałowego.