Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » elektryka Volkswagen BORA Variant (1J6) » przyrządy Volkswagen BORA Variant (1J6) » czujniki, włącznik (nadajnik) Volkswagen BORA Variant (1J6)

czujniki, włącznik (nadajnik) do VOLKSWAGEN BORA Variant (1J6)

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN BORA Variant (1J6):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość przewodu [mm] 215
Ilość połączeń 3
Opór od [Ohm] 900
nr EAN 5012759455630
Długość przewodu [mm] 570
Ilość połączeń 3
Opór od [Ohm] 900
alternatywny zestaw naprawczy Harness: 9001-935
nr EAN 5012759455647
Ilość podłączonych styków 4
Kolor zielony
nr EAN 5012759455401
Ilość podłączonych styków 4
Kolor zielony
nr EAN 5012759465462
cena brutto:
32.00 zł
 Kup
Sposób montażu wciśnięty
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem osadczym sprężynującym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość połączeń 4
Odpowiada części oryginalnej w kolorze zielony
Odpowiada części oryginalnej w kolorze czarny
Kolor zielony
Rodzaj czujnika czujnik NTC
nr EAN 4082300186611
Sposób montażu wciśnięty
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem osadczym sprężynującym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość połączeń 4
Odpowiada części oryginalnej w kolorze niebieski
Odpowiada części oryginalnej w kolorze zielony
Kolor zielony
Rodzaj czujnika czujnik NTC
nr EAN 4082300186628
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Liczba otworów do mocowania 1
Napięcie znamionowe [V] 12
Opór [Ohm] 900
Ilość biegunów 3
Długość przewodu [mm] 215
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Tolerancja [%] 10
nr EAN 4082300163827
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Liczba otworów do mocowania 1
Napięcie znamionowe [V] 12
Opór [Ohm] 900
Ilość biegunów 3
Długość przewodu [mm] 570
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Tolerancja [%] 10
nr EAN 4082300144208
cena brutto:
176.00 zł
 Kup
Napięcie znamionowe [V] 12
Zakres temperatury od [°C] 24,5
Zakres temperatury do [°C] 25,5
Opór [Ohm] 1000
Ilość połączeń 2
Odpowiada części oryginalnej w kolorze czarny
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Rodzaj wtyczki Wtyk płaski
Kształt obudowy wtyczki kanciasty
Tolerancja [%] 10
nr EAN 4082300133097
Ilość połączeń 3
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Ciężar [kg] 0,06
nr EAN 5907558599145
cena brutto:
57.99 zł
 Kup
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Ilość biegunów 3
nr EAN 5902659783844
Strona zabudowy z przodu po prawej
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Opór [Ohm] 900
Głębokość zabudowy [mm] 24
Długość przewodu [mm] 215
Ilość biegunów 3
nr EAN 4040074498750
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Ilość zębów 15
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ilość biegunów 3
nr EAN 4040074342152
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074321027
Ograniczenia producenta HELLA
Ilość połączeń 3
Ciężar netto [g] 90
nr EAN 5902048063595
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,14
Tryb pracy elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez cięgna
Napięcie [V] 12
Długość [mm] 515
Ciężar [kg] 0,10
Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,02
Tryb pracy elektryczny
Ciężar [kg] 0,017
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
dla numeru OE 059 919 501 A
Oznaczenie koloru zielony
Ciężar [kg] 0,027
Projekt resora Sprężyna zabezpieczająca
Ilość biegunów 4
nr EAN 4046001301384
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,005
nr EAN 4046001272844
alternatywnie 
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Ilość biegunów 3
Ciężar [kg] 0,1
nr EAN 4046001356827
Wymiar gwintu 20 mm
Liczba styków diagnostycznych (pinów) 4
nr EAN 3531650022380
Wymiar gwintu 20 mm
nr EAN 3531650022090
Wyświetlanie od 1 do 25 (z 25 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujniki, włącznik (nadajnik)

Czujniki w samochodzie – czujnik ciśnienia oleju i inne


Samochód informuje nas o wszelkich nieprawidłowościach i usterkach, które mają miejsce w poszczególnych jego podzespołach. Kluczem do prawidłowej oceny problemu jest właściwa interpretacja tych sygnałów. W nowoczesnych pojazdach instaluje się wiele czujników, które kontrolują pracę poszczególnych podzespołów i wysyłają komunikat kierowcy. Dzięki nim łatwiej jest dokonać słusznej diagnozy i naprawić usterkę. Wśród nich są m.in. czujnik ciśnienia oleju oraz czujnik temperatury wody oraz oleju

Czujnik ciśnienia oleju 


Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku  niedostatecznego smarowania. 

Czujnik temperatury wody i oleju 


Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania.  Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa. 

Czujnik ABS 


Czyli inaczej czujnik prędkości obrotowej koła znajduje się obok przekładni wyrównawczych lub piast kół. Czujnik ABS występuje w dwóch wariantach. Pasywny pracuje bez dodatkowego napięcia zasilania, z kolei aktywny będzie działał tylko wówczas, kiedy przyłożone zostanie do niego napięcie zasilania. Czujnik ABS może zostać uszkodzony, o czym świadczy m.in. blokada kół podczas hamowania, zapalona kontrolka ABS bądź też zapisanie błędnego kodu. Do przyczyn awarii zaliczamy zwarcie przewodów albo ich przerwanie, zanieczyszczenie czujnika, za duży luz łożysk kół oraz mechaniczne uszkodzenie koła sygnałowego.