
| nr EAN | 4251475107183 |

| nr EAN | 3165142568881 |

| Długość przewodu [mm] | 268 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Opór od [Ohm] | 906 |
| nr EAN | 5012759469330 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-924 |
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| nr EAN | 5012759464878 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | szary |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-925 |
| nr EAN | 5012759465455 |

| Długość przewodu [mm] | 310 |
| Opór [Ohm] | 950 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| nr EAN | 8053379057290 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379471836 |

| nr EAN | 8012510080641 |

| Ciśnienie od [kPa] | 11 |
| ciśnienie do [kPa] | 307 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510026762 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 8012510026625 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 17 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez króćca przyłączeniowego |
| nr EAN | 8012510035979 |

| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 8435050625149 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | szary |
| nr EAN | 8435050617694 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Ciężar [kg] | 0,010 |
| nr EAN | 4027816347699 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,05 |
| dla numeru OE | 1J0 919 379 A |
| nr EAN | 4027816374763 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| dla numeru OE | 059 919 523 A |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4054224063187 |

| Sposób montażu | wciśnięty |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Kolor | czarny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300290851 |

| Numer seryjny | K8800170 |
| nr EAN | 5901159119856 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,05 |
| nr EAN | 5907558548150 |

| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Wysokość [mm] | 106 |
| nr EAN | 5907558573718 |

| nr EAN | 5902659737427 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 5902659783738 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| nr EAN | 5903766317205 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Kolor wtyczki | ciemnoszary |
| Średnica mocowania [mm] | 25 |
| Średnica obudowy [mm] | 20 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
| dla numeru OE | 06A 919 501 A |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| Ciśnienie od [kPa] | 20 |
| ciśnienie do [kPa] | 310 |
| dla numeru OE | 038 906 051 C |


| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 350 |
| Ciężar [kg] | 0,11 |
| Tryb pracy | elektryczny |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,12 |
| Tryb pracy | elektryczny |

| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,05 |
| nr EAN | 4044688374769 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 059 919 523 A |
| nr EAN | 4054228063183 |

| Liczba zestyków | 2 |
| Liczba połączeń | 2 |

| dla numeru OE | 038 906 051 C |

| dla numeru OE | 06A 919 501 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,005 |
| nr EAN | 4046001272844 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,073 |
| nr EAN | 4046001331237 |

| Wymiar gwintu | 20 mm |
| Liczba styków diagnostycznych (pinów) | 2 |
| nr EAN | 3531650022342 |

Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku niedostatecznego smarowania.
Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania. Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025