Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Audi » silnik Audi A6 e-tron Avant (GH5) » sterowanie silnikiem Audi A6 e-tron Avant (GH5) » koło pasowe Audi A6 e-tron Avant (GH5)

koło pasowe do AUDI A6 e-tron Avant (GH5)

wybierz typ samochodu AUDI A6 e-tron Avant (GH5):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość opakowania [cm] 23,5
Szerokość opakowania [cm] 23,5
Wysokość opakowania [cm] 11,5
Ciężar [kg] 6,87
Ilość żeber 6
Ilość żeber 2 4
nr EAN 4010858573829
cena brutto:
662.00 zł
 Kup
Opcja wyposażenia For 1x 4PK, 1x 6PK
Ilość żeber 35
średnica zewnętrzna [mm] 192
Liczba rowków 4
Ilość żeber 2 6
nr EAN 5027049465992
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Liczba rowków 6
średnica zewnętrzna [mm] 192
Średnica wewnętrzna [mm] 10
Szerokość [mm] 75
Ilość żeber 2 4
nr EAN 5414465419546
Grubość [mm] 73,0
średnica zewnętrzna [mm] 170,0
średnica zewnętrzna [mm] 192,0
Materiał Guma / metal
Ilość otworów 4
Ciężar [kg] 7,0
Ilość żeber 8
Parametr 4PK + 6PK
nr EAN 5901619509418
Wyświetlanie od 1 do 4 (z 4 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
koło pasowe

Koło pasowe do napędu paska wieloklinowego


koło pasowe wału korbowegoKoło pasowe osadzone jest na wale korbowym silnika spalinowego. Koło pasowe służy do przekazywania ruchu obrotowego z wału korbowego na pasek wieloklinowy, który napędza pozostałe podzespoły silnika niezbędne do utrzymania jego pracy. Są to zazwyczaj alternator, pompa wspomagania układu kierowniczego lub sprężarka klimatyzacji.

Powierzchnia koła pasowego nie jest gładka, a przypomina powierzchnią strukturę paska wielorowkowego.  Ilość rowków na kole pasowym oraz na pasku wieloklinowym musi być zgodna. Koło pasowe nie stanowi jednolitego elementu a składa się z dwóch części wulkanizowanych gumą. Zadaniem gumy łączącej oba elementy koła pasowego jest tłumienie drgań powstających na wale korbowym silnika. Dzięki temu elementy które są napędzane paskiem wieloklinowym nie ulegają przedwczesnemu zużyciu.

Należy regularnie sprawdzać stan koła pasowego gdy rozwulkanizowane nie połączenia gumowego może doprowadzić do gwałtownej utraty napędu alternatora lub innych napędzanych podzespołów.