Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mini » silnik Mini MINI (R56) » sterowanie silnikiem Mini MINI (R56) » koło pasowe Mini MINI (R56)

koło pasowe do MINI MINI (R56)

wybierz typ samochodu MINI MINI (R56):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Ilość żeber 4
Parametr 5PK
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z instrukcją montażu
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z funkcją Start-Stop
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów bez funkcji Start-Stop
Ciężar [kg] 2,86
nr EAN 3358960906304
Ø koła pasowego [mm] 171,6
Wysokość 1 [mm] 25,0
Wysokość 2 [mm] 64,2
Ciężar [kg] 2,9
nr EAN 8021787357875
Szerokość [mm] 62,0
średnica zewnętrzna [mm] 172,0
Ciężar [kg] 2,813
Ilość żeber 4
Parametr 5 PK
nr EAN 4054224764145
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Materiał Metal
Liczba rowków 5
średnica zewnętrzna [mm] 172
Średnica wewnętrzna [mm] 40
Szerokość [mm] 62
Ilość żeber 2 0
nr EAN 5400608373653
Średnica [mm] 166,5
Ilość żeber 5
Średnica [mm] 40
Średnica [mm] 55
Parametr 5PK
Średnica wewnętrzna [mm] 40
średnica zewnętrzna [mm] 172
Wysokość [mm] 62,4
Ilość żeber 4
Średnica punktów mocowania [mm] 10,6
nr EAN 4058787294446
Wyświetlanie od 1 do 6 (z 6 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
koło pasowe

Koło pasowe do napędu paska wieloklinowego


koło pasowe wału korbowegoKoło pasowe osadzone jest na wale korbowym silnika spalinowego. Koło pasowe służy do przekazywania ruchu obrotowego z wału korbowego na pasek wieloklinowy, który napędza pozostałe podzespoły silnika niezbędne do utrzymania jego pracy. Są to zazwyczaj alternator, pompa wspomagania układu kierowniczego lub sprężarka klimatyzacji.

Powierzchnia koła pasowego nie jest gładka, a przypomina powierzchnią strukturę paska wielorowkowego.  Ilość rowków na kole pasowym oraz na pasku wieloklinowym musi być zgodna. Koło pasowe nie stanowi jednolitego elementu a składa się z dwóch części wulkanizowanych gumą. Zadaniem gumy łączącej oba elementy koła pasowego jest tłumienie drgań powstających na wale korbowym silnika. Dzięki temu elementy które są napędzane paskiem wieloklinowym nie ulegają przedwczesnemu zużyciu.

Należy regularnie sprawdzać stan koła pasowego gdy rozwulkanizowane nie połączenia gumowego może doprowadzić do gwałtownej utraty napędu alternatora lub innych napędzanych podzespołów.