koło pasowe do AUDI V8 (441, 442, 4C2, 4C8)
wybierz typ samochodu AUDI V8 (441, 442, 4C2, 4C8):
| Długość opakowania [cm] | 23,5 |
| Szerokość opakowania [cm] | 23,5 |
| Wysokość opakowania [cm] | 11,5 |
| Ciężar [kg] | 2,96 |
| Ilość żeber | 6 |
| dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków | |
| Ilość żeber 2 | 4 |
| nr EAN | 4010858589387 |
| Ø koła pasowego [mm] | 172,0 |
| Wysokość 1 [mm] | 48,0 |
| Wysokość 2 [mm] | 75,0 |
| Ciężar [kg] | 2,8 |
| nr EAN | 8021787029192 |
| Opcja wyposażenia | For 1x 4PK, 1x 6PK |
| Ilość żeber | 35 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 192 |
| Liczba rowków | 4 |
| Ilość żeber 2 | 6 |
| nr EAN | 5027049465374 |
| Grubość [mm] | 66,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 18,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 24,0 |
| Materiał | Guma / metal |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 195 |
| Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 172 |
| Ciężar [kg] | 2,689 |
| Ilość żeber | 8 |
| Parametr | 4PK + 6PK |
| dla numeru OE | 11 23 7 805 696 |
| nr EAN | 4027816341659 |
| Grubość [mm] | 66,0 |
| Materiał | Guma / metal |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 172 |
| Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 195 |
| Ciężar [kg] | 3,2 |
| Ilość żeber | 8 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 18 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 24 |
| Parametr | 4PK + 6PK |
| Wersja śruby/nakrętki | z podkładką okrągłą |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubą |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | dla wału korbowego |
| nr EAN | 4027816341666 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 167,00 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 167,00 |
| Szerokość [mm] | 76,50 |
| Liczba rowków 1 | 4 |
| Liczba rowków 2 | 6 |
| Drgania | z tłumikiem drgań skrętnych |
| nr EAN | 4005108820051 |
| Średnica [mm] | 166,50 |
| Szerokość [mm] | 65,30 |
| Ilość żeber | 6 |
| Ilość żeber | 4 |
| Drgania | z tłumikiem drgań skrętnych |
| Parametr | 4PK+6PK |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 18,5 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 192,1 |
| Drgania | z tłumikiem drgań skrętnych |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | wysprzęglony |
| Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 172 |
| Wysokość [mm] | 75,7 |
| Ilość żeber | 3 |
| Ilość żeber 2 | 5 |
| nr EAN | 4031185337212 |
| Ilość żeber | 4 |
| Masa [g] | 3145 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 193 |
| Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 172 |
| Szerokość 1 [mm] | 75 |
| Ilość żeber 2 | 6 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubą |
| nr EAN | 3413521340260 |
| Grubość [mm] | 66,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 18,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 24,0 |
| Materiał | Guma / metal |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 195 |
| Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 172 |
| Ciężar [kg] | 2,689 |
| Ilość żeber | 8 |
| Parametr | 4PK + 6PK |
| nr EAN | 4044688341655 |
| Grubość [mm] | 66,0 |
| Materiał | Guma / metal |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 172 |
| Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 195 |
| Ciężar [kg] | 3,2 |
| Ilość żeber | 8 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 18 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 24 |
| Parametr | 4PK + 6PK |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubą |
| Wersja śruby/nakrętki | z podkładką okrągłą |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | dla wału korbowego |
| nr EAN | 4044688650153 |
| Drgania | z tłumikiem drgań skrętnych |
| Koła pasowe | Koło pasowe podwójne |
| Materiał | Guma / metal |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | wysprzęglony |
| Zalecane rozszerzenie naprawy patrz lista dodatków | |
| Liczba rowków 1 | 4 |
| Liczba rowków 2 | 6 |
Wyświetlanie od 1 do 12 (z 12 pozycji)
Stron: 1
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
Koło pasowe do napędu paska wieloklinowego
Koło pasowe osadzone jest na wale korbowym silnika spalinowego. Koło pasowe służy do przekazywania ruchu obrotowego z wału korbowego na pasek wieloklinowy, który napędza pozostałe podzespoły silnika niezbędne do utrzymania jego pracy. Są to zazwyczaj alternator, pompa wspomagania układu kierowniczego lub sprężarka klimatyzacji.
Powierzchnia koła pasowego nie jest gładka, a przypomina powierzchnią strukturę paska wielorowkowego. Ilość rowków na kole pasowym oraz na pasku wieloklinowym musi być zgodna. Koło pasowe nie stanowi jednolitego elementu a składa się z dwóch części wulkanizowanych gumą. Zadaniem gumy łączącej oba elementy koła pasowego jest tłumienie drgań powstających na wale korbowym silnika. Dzięki temu elementy które są napędzane paskiem wieloklinowym nie ulegają przedwczesnemu zużyciu.
Należy regularnie sprawdzać stan koła pasowego gdy rozwulkanizowane nie połączenia gumowego może doprowadzić do gwałtownej utraty napędu alternatora lub innych napędzanych podzespołów.