Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Opel » stabilizator, mocowanie Opel ASTRA J Furgon/hatchback (P10) » łącznik stabilizatora Opel ASTRA J Furgon/hatchback (P10)

łącznik stabilizatora do OPEL ASTRA J Furgon/hatchback (P10)

wybierz typ samochodu OPEL ASTRA J Furgon/hatchback (P10):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość 1/Długość 2 [mm] 304
Wymiar gwintu MM12X1.75 RHT
Średnica [mm] 9
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
nr EAN 8717109584899
Długość 1/Długość 2 [mm] 304
Wymiar gwintu MM12x1,75 RHT
Materiał Tworzywo sztuczne
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
nr EAN 8717109562477
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Wymiar gwintu M12x1.75
Rozmiar gwintu 3 M12x1.75
Długość [mm] 340
Szerokość [mm] 35
Wysokość [mm] 116
nr EAN 5012759433638
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Wymiar gwintu M12x1.75
Rozmiar gwintu 3 M12x1.75
Długość [mm] 340
Szerokość [mm] 38
Wysokość [mm] 68
nr EAN 5012759456613
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 304
nr EAN 4014870405335
Długość [mm] 303,5
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,75
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,4
dla numeru OE 03 50 618
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4027816315612
Długość [mm] 304
Szerokość [mm] 29,0
Grubość [mm] 67,0
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,75
Długość gwintu [mm] 29
Materiał Tworzywo sztuczne
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,310
dla numeru OE 03 50 617
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4027816349594
Długość [mm] 304
Ciężar [kg] 0,520
Wymagana ilość 2
Wymiar gwintu M12x1,5/M12x1,5
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość opakowania [cm] 43,5
Szerokość opakowania [cm] 7,5
Wysokość opakowania [cm] 4
nr EAN 5412096325687
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm] 304
Średnica 3 [mm] 9
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Rodzaj połączenia Pojemnik
Rozmiar gwintu 1 M12x1.75
Rozmiar gwintu 2 M12x1.75
Długość opakowania [cm] 47
Szerokość opakowania [cm] 11
Wysokość opakowania [cm] 8
nr EAN 4044197532063
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm] 304
Materiał Tworzywo sztuczne
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Rodzaj połączenia Pojemnik
Rozmiar gwintu 1 M12x1.75
Rozmiar gwintu 2 M12x1.75
Długość opakowania [cm] 34,5
Szerokość opakowania [cm] 8,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
nr EAN 4044197551620
cena brutto:
40.00 zł
 Kup
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Materiał Tworzywo sztuczne
Długość [mm] 304
Wymiar gwintu M12x1,75
nr EAN 5703858919900
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy Oś przednia
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 303
Wymagana ilość 2
Materiał Stal
Gwint zewn. 1 [mm] M12 x 1,75 RHT M
Gwint zewn. 2 [mm] M12 x 1,75 RHT M
nr EAN 4031185246088
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Wymagana ilość 2
Materiał Tworzywo sztuczne
Gwint zewn. 1 [mm] M12 x 1,75 RHT M
Gwint zewn. 2 [mm] M12 x 1,75 RHT M
Długość całkowita [mm] 339,5
nr EAN 4031185340700
cena brutto:
46.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość 1 [mm] 304
Rozmiar gwintu 1 MM12x1,5R
nr EAN 5413978213696
Długość [mm] 304
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Rozmiar gwintu 1 M12 x 1,75
parzyste numery artykułów VKDS 345005
nr EAN 7316577892256
Długość [mm] 303,5
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,75
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4044688559807
Długość [mm] 304
Szerokość [mm] 29,0
Grubość [mm] 67,0
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,75
Długość gwintu [mm] 29
Materiał Tworzywo sztuczne
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,310
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4044688566423
Wyświetlanie od 1 do 17 (z 17 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
łącznik stabilizatora

Łącznik stabilizatora


To dzięki niemu możesz bezpiecznie pokonywać zakręty. Przyczynia się ponadto do komfortu jazdy. Jest to element, który łączy stabilizator z amortyzatorem lub wahaczem. Intensywna eksploatacja pojazdu powoduje, że łącznik stabilizatora może zostać wybity. W takiej sytuacji konieczna jest wymiana łącznika stabilizatora.

Mały łącznik stabilizatora, duże znaczenie dla bezpieczeństwa jazdy 


Łącznik stabilizatora przenosi siły, które powstają podczas pokonywania zakrętów. Montowany jest w przedniej i tylnej osi, może mieć różną sztywność i długość. Większą część sił przenoszą łączniki o większej grubości. Łącznik stabilizatora ma też znaczenie dla komfortu jazdy po nierównych drogach. 

Jak rozpoznać, że łącznik stabilizatora jest zużyty?


Przy pokonywaniu nierówności z niewielką prędkością usłyszymy skrzypienie i stukanie, dochodzące z okolic kół. Luzy na łącznikach mają niekorzystny wpływ na pracę stabilizatora poprzecznego, co przekłada się na mniejszą stabilność samochodu. Niestety, jest to proces stopniowy, dlatego w początkowej fazie niekiedy trudno jest go dostrzec. Jeżeli masz przynajmniej podstawową wiedzę na temat budowy auta, możesz zweryfikować swoje ewentualne podejrzenia. Jeżeli łącznik stabilizatora jest uszkodzony lub zużyty, guma znajdująca się na jego końcach będzie popękają bądź wytarta. Zużyty łącznik należy jak najszybciej wymienić, w przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia innych elementów układu zawieszenia, w tym również stabilizatora. 

Jak wymienić łącznik stabilizatora? 


Najpierw należy zdjąć koło i odkręcić łącznik od drążka stabilizatora i dwóch wahaczy (bądź też amortyzatora). Jeżeli śruby są mocno skorodowane, konieczne będzie ich rozcięcie. Aby móc wysunąć łącznik stabilizatora, trzeba delikatnie unieść auto. Zanim zamontujesz nowy, wyczyść powierzchnie styku. Warto również nasmarować śruby, które następnie mocno dokręcamy. Montujemy koło i sprawdzamy geometrię zawieszenia.