Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Daihatsu » układ hamulcowy Daihatsu » linka hamulcowa Daihatsu

linka hamulcowa do DAIHATSU

wybierz model samochodu DAIHATSU:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość wewnętrzna [mm] 900
Długość zewnętrzna [mm] 785
nr EAN 8717109302998
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość wewnętrzna [mm] 925
Długość zewnętrzna [mm] 805
nr EAN 8717109303001
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość wewnętrzna [mm] 2735
Długość zewnętrzna [mm] 2586
nr EAN 8717109301885
Długość [mm] 2735
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633209120
Długość [mm] 925
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633209137
Długość [mm] 900
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633218047
Wymagana ilość 1
Długość [mm] 925
nr EAN 3165143966563
Mercedes C-Class all 00- 900/785 (P)
z tyłu po prawej
Strona zabudowy z tyłu z lewej
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość 1/Długość 2 [mm] 924/806
nr EAN 5907558588347
Strona zabudowy z tyłu po prawej
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość 1/Długość 2 [mm] 898/783
nr EAN 5907558588354
Długość 1/Długość 2 [mm] 2735/2590
nr EAN 5703858789398
Układ hamulcowy dla hamulca pomocniczego
nr EAN 5706021155358
dla numeru artykułu 91032800
dla numeru artykułu 91044500
dla numeru artykułu 91054600
dla numeru artykułu 91057100
dla numeru artykułu 91057200
dla numeru artykułu 91058800
dla numeru artykułu 91058900
dla numeru artykułu 91061900
dla numeru artykułu 91066900
dla numeru artykułu 91069100
Ilość części [-częściowy] 7
Techniczny numer informacyjny 97401 0438 9 1
nr EAN 4019722534454
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość 1/Długość 2 [mm] 923/805
Sekcja część tylna
parzyste numery artykułów GCH2597
nr EAN 3322937517527
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość 1/Długość 2 [mm] 900/783
Sekcja część tylna
parzyste numery artykułów GCH2596
nr EAN 3322937517534
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość 1/Długość 2 [mm] 2735 / 2570
Sekcja Część środkowa
nr EAN 3322937517510
Sekcja część przednia
Długość [mm] 380
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
nr EAN 3322937517503
Wyświetlanie od 1 do 18 (z 18 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
linka hamulcowa

Linka hamulcowa w układzie postojowym samochodu


Linka hamulcowa to podstawowy element całego układu hamulca postojowego. Bez niej, zaciągnięcie dźwigni nie przyniesie żadnego rezultatu, co w efekcie może zakończyć się stoczeniem samochodu, gdy pozostawiony został na wzniesieniu (nawet jeśli jest ono niewielkie). Pojawienie się pierwszych problemów może doprowadzić do awarii hamulca ręcznego, co będzie wiązać się z koniecznością wymiany niektórych elementów układu – jednym z najbardziej problematycznych jest wspomniana linka. Znajdziecie ją w tej kategorii, dlatego zachęcamy do zapoznania się z wyposażeniem, które przygotowaliśmy wraz z naszym zespołem. 
 

Zerwana linka hamulcowa? Samochód może sam odjechać!


Wielu użytkowników starszych modeli samochodów odpuszcza wymianę lub przeciąga ją w czasie, ponieważ obawia się kosztów związanych z wymianą tego elementu. Pozostawiają swój samochód na biegu, co stanowi zagrożenie. Nie zalecamy takiego rozwiązania sprawy, ponieważ bieg może przeskoczyć i auto po prostu samowolnie zjedzie blokując przejazd na ulicy lub uderzając w inny pojazd znajdujący się na parkingu. 

Żeby wymienić i naciągnąć linkę hamulca postojowego należy udać się do specjalistycznego zakładu. Fachowcy wykorzystują do swojej pracy profesjonalne narzędzia i własne umiejętności. Zalecamy nie podejmowania się samodzielnej wymiany lub naprawy. Problem najczęściej może pojawiać się w zimie, gdy linka po prostu będzie zamarzać – m.in. dlatego nie radzimy pozostawiać auta na zaciągniętym ręcznym hamulcu. 
 

Jak działa układ postojowy?


Gdy kierowca zaciągnie wajchę, siła zostaje przekazana na linki hamulcowe (lub jedną linkę, w zależności od modelu pojazdu i konstrukcji). Jeśli samochód wyposażony jest w jednen model, dalej rozdzielona jest ona na dwie części, z których każda biegnie do innego koła. W przypadku dwóch niezależnych linek, prowadzą one bezpośrednio do danego hamulca. Po zwolnieniu dźwigni, sprężyna powrotna obecna na każdym bębnie lub zacisku hamulcowym pozwala rozprężyć blokadę koła.